مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه امسال خیران اردبیلی ۳۵ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۵۷۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 25 February 2018

 به گزارش تابناک اردبیل، حسین دشتی در  نشستی با مسئولان کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه با ترویج فرهنگ مناسب احسان و نیکوکاری در مدت 11 ماهه امسال خیران اردبیلی 35 میلیارد و 638 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

وی با اشاره به این که 259 میلیارد و 216 میلیون ریال درآمدهای مردمی کمیته امداد در استان تحقق یافته است افزود: تمام این اقدامات با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در استان بسیار موثر عمل کرده و خوشبختانه طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته با عملکرد 106 درصدی روبه‌رو شدیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 184 هزار صندوق صدقات با 49 درصد نفوذ در بین خانواده‌های زیرپوشش فعال است و طبق آخرین آمار به دست آمده رقم درآمد فطریه و کفارات 11 میلیارد ریال، درآمد زکات 23 میلیارد ریال و درآمد جشن‌های عاطفه و نیکوکاری 33 میلیارد ریال برآورد شده است.

دشتی اظهار کرد: تامین جهیزیه به نوعروسان، احداث خانه‌ها، تعمیر و بهسازی مساکن و خدمات عمرانی برای خانواده‌های زیرپوشش و نیازمند از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده شده و در این زمینه اقدامات مناسب و قابل توجهی انجام یافته که امید می‌رود با کمک و همکاری همه‌جانبه خیران و نیکوکاران شاهد توسعه این فرهنگ ارزشمند باشیم.

وی تصریح کرد: کل هزینه‌های عمرانی در حوزه کمک و یاری مددجویان 62 میلیارد ریال برآورد شده و 91 میلیارد ریال پرداخت وام قرض‌الحسنه اعم از کارگشایی و محکومان جرایم غیرعمد به انجام رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در استان نیز اظهار کرد: 200 پایگاه ثابت و سیار به همین منظور در استان دایر هستند که 70 درصد این پایگاه‌ها ثابت و مابقی سیار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار