معاون هماهنگ كننده نماينده ولی فقيه در سپاه با اشاره به اینکه امروز شاهد استحکام امنیت و پیشرفت راهبردهای دفاعی کشورهستیم، گفت: باید قدردان سرمایه‌ و دستاوردهای علمی ایران باشیم.
کد خبر: ۵۷۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 26 February 2018

به گزارش تابناک به نقل فارس ، محمد حسین سپهر در مراسم کنگره شهدای دانشجویی که پیش از ظهر امروز با هدف گرامیداشت شهدا دانشجوی استان با حضور مسؤولان و فرماندهان نظامی، طلاب، روحانیان، اقشار بسیج، دانشجویان و آحاد مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان در دانشکده ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروزه با حفظ اتحاد ملی و وحدت اسلامی باید در مقابل آمریکای مذور و دشمنان نظام ایستاد و از حق ملت‌های مسلمان دفاع کنیم. 

وی با اشاره به جنایات و ادعاهای واهی آل سعود که اتحاد جهان اسلام را به بازی گرفته در صورتی که به مردم کشور عربستان آسیب می‌زنند، گفت: دست نشانده‌های استعمارگر با هر ابزاری علیه دین اسلام تبلیغات می‌کنند تا جنگ و تفرقه بین تمدن اسلامی ایجاد کنند، اما پشتوانه ما حفظ وحدت و مقابله با هربه دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کشور جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ اتحاد با جوامع اسلامی و افزایش امنیت ملی در فراتر از مرزها است، یادآور شد: قدمت کشور ما بیانگر حفظ ثبات در منطقه است و حتی در کشورهای اسلامی نیز برای مقابله با دسیسه دشمنان نظام توانستیم با موفقیت عمل کنیم و همه تحرکات و توطئه آنان را شناسایی و خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هدفی جز نفاق و تفرقه‌افکنی در بین ملت‌ها ندارد، تصریح کرد: ادوات آنان در کشورهای خاورمیانه برای ایجاد تزلزل است و ارتش و ملت‌ها را هدف اهداف پلید خود قرار می‌دهند و اتحاد بین مذاهب مردم افغانستان و دیگر همسایگان را به منظور تفرقه‌اندازی بین شعیه واهل تسنن طرح و برنامه‌های مخربی را در سر دارند تا مسلمانان را علیه یکدیگر تحریک کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه نیروهای غیور و انقلابی کشور ما برای دفاع از مردم مظلوم جهان به ویژه اهل سنت در لبنان، فلسطین، سوریه و... به دفاع پرداختند تا امنیت کشورهای اسلامی حفظ شود، تاکید کرد: کشور ما برای حمایت از مردم ملت‌ها و حفظ اتحاد ملی تاکنون شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

سپهر با اشاره به اینکه حدود 22 درصد مردم سوریه اهل تسنن هستند و حتی در کشور لبنان و فلسطین نیز برادران سنی ما به وحدت مذاهب تاکید دارند، گفت: امروزه حفظ اقتدار کشور در واقع بها دادن به اتحاد و امنیت منطقه است، در صورتی که اگر این روحیه نبود باید در خاک کشور و مناطق غربی به دفاع از حریم ولایت می‌پرداختیم.

وی با اشاره به توطئه دشمنان مبنی بر تشکیل دولت اسلامی و جنایاتی که خروجی آن با شکست آمریکا و دست نشاندگان آنان منتهی شد، عنوان کرد: دورتادور کشورها را سرویس‌های جاسوسی بنا کردند تا بین مذاهب اختلاف افکنی کنند، اما ملت‌های اسلامی اجازه تجاوز به آنان را نمی‌دهند و دسیسه دشمنان خنثی می‌شود و امروز شاهد عقب‌نشینی و شکست آنان در مناطق هستیم.

سپهر بر هوشیاری و عکس‌العمل‌های مسؤولان مربوطه در وزارت اطلاعات کشور اشاره و بیان کرد: ملت ایران بیدار و مقتدر است، همچنین با روحیه انقلابی خود از اهداف نظام و اسلام دفاع می‌کند و قدرت دفاعی ما در منطقه مثال زدنی است.

این مسوول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه رشادت و ایستادگی شهدای دانشجوی، خاطرنشان کرد: شهدای دانشجو از آگاهی بسیار در عرصه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بهره داشتند و از اهداف انقلاب دفاع کردند که باید به عنوان الگوی ما در جامعه باشند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اهمیت توسعه اقتصاد، دانش و فرهنگ در جامعه اسلامی در راستای آبادانی و پیشبرد اهداف اسلام، اظهار داشت: دانشمندان و اساتید فرهیخته ما در جامعه فعالیت دارند که باید با قدردانی از این نعمات،‌ این سرمایه‌ها حفظ شوند و امروز به فضل خدای متعال راهبردهای دفاعی ما پیشرفت کرده و امنیت و اقتدار ملی در کشور ایران حاکم است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار