سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سید عباس دانایی فرماندار سمنان در این جلسه با اشاره به مدنظر قرار گرفتن توجه به کاشت و حفاظت از درختان به عنوان یک سرمایه ی ملی از طرح تکمیل احیای ورودی های شهر سمنان همزمان با کاشت اصله نهال تا قبل از پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 27 February 2018
به گزارش تابنالک سمنان ،دانایی با بیان اینکه درختکاری، فعالیتی اثربخش در جهت حفاظت از محیط زیست و تضمین زندگی آیندگان محسوب می شود
خواستار نهادینه شدن فرهنگ کاشت درخت در بین مردم شهرستان سمنان شد وگفت: وجود انجمن های مردم نهاد می تواند کمک شایانی به این امر نماید.
روز درختکاری را بهانه‌ای برای مشارکت اجتماعی مردم در ایجاد و نیز حفظ و نگهداری از فضای سبز دانست و اظهارداشت: قطعاً دخالت دادن شهروندان در امور اجتماعی، فرهنگی، محیط زیستی و هرآنچه مرتبط با آنهاست نتیجه بهتری را در دستیابی به اهداف موجب خواهد شد.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد:انعقاد تفاهم فی مابین منابع طبیعی ،شهرداری و راه و ترابری با سایر دستگاهها ،نسبت به مکان یابی،انتخاب گونه های نهال مناسب با اقلیم شهرستان ، تشویق و ترویج فرهنگ درخت کاری،فرهنگ سازی احترام به طبیعت در سطح مدارس و خانواده ها،کاشت نهال در سطح شهرستان و ورودی های شهر سمنان و...در دستور کار قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار