استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سید شهاب الدین چاووشی با بیان اینکه 86 درصد آب استان سمنان صرف کشاورزی می شود، یادآور شد: تمام کشاورزان باید آبیاری کشت خود را مکانیزه کنند چراکه آبیاری سنتی جوابگو نیست ، منابع آبی ذخایری هستند که باید برای آیندگان حفظ شود.
کد خبر: ۵۷۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 03 March 2018
 به گزارش تابناک سمنان به نقل از سید شهاب الدین چاووشی ،شامگاه پنجشنبه در همایش 'گزارش به مردم' که به منظور گزارش عملکرد 20 ماهه نماینده مردم شاهرود و میامی در سرسرای شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد؛
توسعه فرودگاه ها رایکی از زیربناهای توسعه هر منطقه دانست و گفت: درخصوص فرودگاه شاهرود هم برای توسعه فرودگاهی که مردم بنا کرده اند، تلاش می شود پروازها نه فقط به تهران و مشهد بلکه به نقاط مختلف کشور برقرار شود و حتی صدور مجوز مرز هوایی برای این فرودگاه در حال پیگیری است .
چاووشی همچنین با بیان اینکه استانداری همراه با دولت برای حل مشکل بیکاری و کم آبی برنامه هایی در دست دارد،افزود: مصرف آب کشور ما حدود سه برابر چینی هاست و اگر سال ها پیش الگوی مصرف بهینه آب را طبق فرموده مقام معظم رهبری اجرا کرده بودیم ، امروز در بسیاری از زمینه ها با کمبود آب روبرو نمی شدیم.
استاندار سمنان ادامه داد: اگر بتوان در سال های آینده مصرف آب کشاورزی را از 86 به 60 تا 70 درصد کاهش دهیم ، وضعیت به نسبت قابل قبول خواهد رسید پس باید همه متوجه بحران کم آبی باشند.
هیات دولت در نشست ششم دیماه خود ، سید شهاب الدین چاووشی را به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی کرد.
وی جانشین محمدرضا خباز شد که پیش از وی 26 ماه در سمت استاندار سمنان خدمت نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار