نماینده مردم شاهرود و میامی :
به گزارش تابناک سمنان ،سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ،فرودگاه شاهرود نخستین فرودگاه کشور است که سال 70 به دست مردم این شهرستان ساخته شد اما هنوز نتوانسته ایم انگور باغداران این منطقه را از همین جا به خارج از کشور صادر کنیم.
کد خبر: ۵۷۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 03 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از سید حسن حسینی شاهرودی پنجشنبه شب در آیین گزارش عملکرد 20 ماهه خود به مردم، در دانشگاه صنعتی شاهرود درخصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود هم گفت: استعلام های لازم برای این طرح در کمتر از 48 ساعت صادر و در قالب کاری جهادی به تصویب رسیده و به تهران فرستاده شد.
حسینی شاهرودی  با بیان اینکه مسیری برای توسعه شرق استان تدوین شده، اضافه کرد: در مسیر توسعه نخستین گام آمایش سرزمینی بود که با همت سازمان برنامه و بودجه استان ساماندهی شد.


وی همچنین با اشاره به کمک های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور به فرودگاه شاهرود ادامه داد: پارسال مسوولان استان قول کمک 30 میلیارد ریالی برای حمایت از این فرودگاه را دادند اما تاکنون تخصیص نیافته است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه مسیری برای توسعه شرق استان تدوین شده، اضافه کرد: در مسیر توسعه نخستین گام آمایش سرزمینی بود که با همت سازمان برنامه و بودجه استان ساماندهی شد.
حسینی شاهرودی افزود:افق چشم انداز دراز مدت با کمک دانشگاهیان و با شناخت ظرفیت های شاهرود و میامی، برای شرق استان تدوین شد.
حسینی شاهرودی همچنین با اشاره به افزایش 2 و نیم برابری بودجه استان در سال 96، بیان کرد: در یک سال گذشته 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار ملی در شاهرود و میامی جذب شده است.
در این آیین استاندار سمنان نیز حضور داشت و برنامه های خود را برای توسعه استان سمنان مطرح نمود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار