سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،محمدجهانشاهی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: پیش از فرارسیدن سال جدید، طرح نظارتی پیش بهار از پانزدهم اسفند ماه در استان سمنان اجرا می‌شود .
کد خبر: ۵۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 03 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از محمد جهانشاهی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاوتی استان سمنان، اظهار کرد: "سمنان 1400 نگین گردشگری ایران"، شعار گردشگری و افق پیش بینی شده اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان است.
وی افزود: در راستای افزایش شادابی و نشاط در مردم و افزایش اقامت مسافران، در ایام نوروز در ۱۳ شب اجرای ۱۰۰ جشن نوروزگاهی پیش‌بینی شده است.
جهانشاهی ادامه داد در حوزه تاریخی و گردشگری و تولیدات صنایع دستی می‌تواند این استان را به یکی از مناطق پیشرو در حوزه گردشگری تبدیل کند .
 سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان افزود :تحقق شعار گردشگری سمنان نیاز به مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد دارد، پیشنهاد ایجاد ستاد سمنان ۱۴۰۰ را در این جلسه عنوان کرد .
وی همچنین اظهار کرد: این طرح با هدف نظارت بر ارائه خدمات تاسیسات گردشگری استان سمنان و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران و گردشگران اجرا می‌شود .
جهانشاهی با تاکید بر اینکه نوروز ۹۷ نوروزی متفاوت در استان سمنان خواهد بود، گفت: در راستای افزایش شادابی و نشاط در مردم و افزایش اقامت مسافران، در ایام نوروز در ۱۳ شب اجرای ۱۰۰ جشن نوروزگاهی پیش بینی شده است .
" سید شهاب الدین چاووشی" استاندار سمنان نیز در این جلسه با قدردانی از خدمات مدیر کل سابق میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند در راستای تحقق سیاست‌های گردشگری با اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان همکاری کنند .
,وی همچنین  بر مشارکت فرمانداری‌ها برای برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در تمامی شهرستان‌ها تاکید کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار