مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مجتبی نور محمدی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که جامعه امروز را مورد هدف قرار داده است اضافه کرد: قرآن و مبانی اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان این مرزوبوم باشد تا از بسیاری هجمه‌های فرهنگی در امان باشند.
کد خبر: ۵۷۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 04 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمناننور محمدی با بیان اینکه آزمون الکترونیکی قرآن و عترت  آغازشده است اعلام کرد: این آزمون با حضور 343 داوطلب استان سمنان در رشته‌های مختلف قرآنی در حال برگزاری است.نور محمدی با اشاره به اینکه نتایج این آزمون به‌صورت بر خط به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود یادآور شد: درمجموع بیش از 3 هزار و 474 نفر داوطلب از استان سمنان در آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند.
وی افزود: این آزمون به‌صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود تأکید کرد: نتیجه آزمون کتبی در آدرس اینترنتی www.quranedu.ir برای اطلاع شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
 وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند در تاریخ 25 اسفندماه نسبت به نتیجه آزمون اعتراض کنند تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و مفاهیم آن در بین عموم مردم مهم‌ترین رویکرد و هدفی است که در این برنامه دنبال می‌شود.
نور محمدی  ابراز داشت: استان سمنان در مقایسه با سایر استان‌ها ازنظر تعداد شرکت‌کنندگان رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار