در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی؛
نفرات برتر لیگ تیراندازی بانوان استان قم در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی مشخص شدند.
کد خبر: ۵۷۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 10 March 2018

به گزارش تابناک قم، پرونده رقابت‌های لیگ تیراندازی بانوان استان قم روز جمعه بسته شد و در پایان رقابت‌های این فصل از بخش بانوان، تیم‌های برتر در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی مشخص شدند و برترین‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

رقابت‌های هفته پایانی لیگ تیراندازی زنان استان قم، روز جمعه با حضور ۵ تیم در سالن تیراندازی شهید زین الدین قم هفته آخر خود را پشت سر گذاشت که در پایان، تیم اداره مخابرات استان قم به‌عنوان قهرمان رشته تپانچه بادی و تیم صنایع سنگ جهان نما قهرمان رشته تفنگ بادی این مسابقات شدند.

در این مسابقات در رده بندی نهایی رشته تفنگ بادی، صنایع سنگ جهان نما در مکان اول، اداره مخابرات در مکان دوم و دانشگاه علمی و کاربردی در مکان سوم ایستادند و همچنین در رده بندی نهایی رشته تپانچه بادی نیز، اداره مخابرات استان قم در مکان اول، صنایع سنگ جهان نما در مکان دوم و دانشگاه علمی و کاربردی در مکان سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی نیز فهرست برترین‌های هر بخش اعلام شد که در رشته تفنگ بادی، سیده رؤیا صبح خیز، بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان از تیم اداره مخابرات استان قم مقام اول، مینا روحیان از تیم صنایع سنگ جهان نما مقام دوم و فاطمه حسین زادده از تیم شرکت لبنیران مقام سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده بندی انفرادی تپانچه بادی نیز، زهرا زارعی از صنایع سنگ جهان نما مقام اول، مهدیه کشکولی از دانشگاه علمی و کاربردی مقام دوم و خدیجه هاشمی از اداره مخابرات استان مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند تا پرونده این فصل بسته شود.

این در حالی است که استان قم در سال ۹۶ یک تیم در لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور داشت که البته این تیم موفق به صعود به لیگ برتر نشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار