کد خبر: ۵۷۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 11 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از جی پلاس حوزه کلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی و مهارت های زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آن‌ها قرار دهد. پوست به انواع مختلفی تقسیم می‌شود و هرکدام از آنها دارای خصوصیات و ماسک‌های مخصوص خود هستند در اینجا به معرفی ماسک های مناسب برای پوست های چرب می‌پردازیم.
معجزه موز برای پوست‌های چرب
یک عدد موز را له کرده و ۲ قاشق سوپخوری عسل به آن اضافه کنید و سپس ۱ قاشق چایخوری آب لیمو را به ان اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه این ماسک را بر روی پوست صورتتان قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید.
ماسک آواکادو وموز برای طراوت پوست
آواکادو از جمله میوه‌هایی است که سبب مرطوب شدن پوست می‌شود و ترکیب آن با موز برای پوست چرب شما عالی است؛ یک سوم موز را با یک سوم آواکادو مخلوط کنید و ۱ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورتتان قرار دهید.
جوش صورت را با ماسک آسپرین از بین ببرید
جوش و آکنه یکی از خاصیت‌های پوست چرب است و آسپرین برای از بین بردن جوش‌ها بسیار مفید است و از سویی دیگر آب لیمو هم به دلیل دارا بودن اسیدسیتریک به از بین رفتن جوش‌های صورت کمک می‌کند، برای تهیه ماسک کافی است ۳ الی ۶ قرص آسپرین را پودر کنید وآب ۱ عدد لیمو را بر روی آن بریزید تا حالت خمیری شکل به خود بگیرد و بر روی قسمت‌هایی از پوست صورتتان که جوش دارد، بزنید و پس از خشک شدن آن صورتتان را با آب گرم بشویید.
ماسک توت فرنگی برای پوست چرب
۵ عدد توت فرنگی را با ۱ قاشق سوپخوری عسل و ۱ قاشق چای خوری لیمو مخلوط کنید و بر روی صورتتان قرار دهید و پس از گذشت ۱۵ دقیقه آنرا بشویید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار