نماينده ولي فقيه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،آیت ا... سیدمحمد شاهچراغی گفت: شعر، هنر و سخن حکیمانه است و باید این هنر را در راه درست و به جا استفاده کرد چرا که گاهی بیان، مانند سحر می تواند نفوذ داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 12 March 2018
محفل شعرخواني شاعران حوزه هنری استان سمنان با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان برگزار شد.
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، محفل شعرخواني جمعی از شاعران حوزه هنري استان سمنان باحضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان صبح روز یکشنبه 20 اسفند 96 در محل دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.
در اين مراسم، نماينده ولي فقيه در استان سمنان با تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) گفت: پیامبر اکرم(ص) فرموده اند که شعر حکمت است و با این وجود، شاعران از حکمت الهی برخوردارند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: اگر اشعاری که سروده می شود رنگ خدايي و اسلامي داشته باشند، ماندگار خواهند شد.
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: توجه به فرهنگ دینی، ارزش های اعتقادی و جلوه های ناب بشری نظیر شهادت در اشعار اهمیت ویژه ای دارد.
در ابتدای این نشست، رئیس حوزه هنری استان سمنان نیز با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت: ارزش و احترام قائل شدن برای مقام زن و مادر از گذشته تا به امروز حائز اهمیت بوده و این رویکرد تا به امروز ادامه داشته است.
داود یاراحمدی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) نیز سالروز میلاد حضرت زهرا(س) را به عنوان بهترین روز برای بزرگداشت مقام زن و مادر معرفی و انتخاب فرمودند که فرصت شایسته و مناسبی برای بزرگداشت مقام زن و مادر است.
بر اساس این گزارش، در این نشست صمیمانه، شاعران حوزه هنری استان سمنان از جمله: نسترن قدرتی، حسن یعقوبی، نیره کاشی، سارا جاویدپور، سیده زهرا موسوی، میتراسادات دهقانی، نفیسه محمدنژاد، سمیه صالحی، زینب بندری، مصطفی ترحمی، ایمان کریمی، مجید آزارش، محمد رضا پاکزادیان و مهدی نعیمی به شعرخواني پرداختند.

در پایان این نشست، با اهدای لوح و هدیه از شاعران حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار