مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام عملیات پاڪسازی ورودی و خروجی شهر سمنان خبرداد.
کد خبر: ۵۷۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 12 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان دراین گردهمایی زیست محیطی شهردار سمنان دکتر سیدمحمدناظم رضوی نیز بعداز زیارت از قبور شهدای گمنام بیان کرد :
از این سو در سال نو در راه است و این مراسم خیلی خوب و بجایی در ورودی شهر بجهت میزبانی بهتر و شایسته تر شهرداری سمنان از مسافران نوروزی می باشدو فضاهایی کهاین منطقه از شهرسمنان دارد باتوجه به بوستانها ،وادی السلام و محل استقرار مسافرانی از دیگر اقدامات شهرداری کاشت درخت و نهال در ورودی علویان  و راه اندازی ایستگاه خدمات سفر در مسیر این ورودی می باشد.
در ادامه حمیدرضا پیوندی طی اعلام این خبر نیز گفت : روز گذشته " با طبیعت مهربان باشیم " نامگذاری شده و باحضور شهردار سمنان  بهمراه معاونین خدمات شهری و عمرانی ،سرپرست سازمان سیما و منظر شهری وپرسنل اداره ڪل محیط زیست استان سمنان وروردی و خروجی شهر  پاڪسازی شده وجلوه ایی دیگر یافت.
وی افرود: دراین مراسم خودجوش ڪه  از مزار شهدای گمنام آغاز و بعداز پذیرایی از شرڪت ڪنندگان با شیر وکیک از سوی سازمان به طرف ضلع شرقی و ضلع غربی پاڪسازی شد.
پیوندی هدف از برگزاری این برنامه را اینگونه عنوان ڪرد:این برنامه باتوجه آغاز فصل بهار و استقبال از زائران امام هشتم (ع) و مسافران نوروزی بمنظور زیباسازی منظر شهری و پاڪسازی مبادی ورودی و خروجی می باشد ونیز باتوجه به آغاز بادهای فصلی بجهت حفظ بهداشت محیط نیز توجه ویژه ایی جهت پاکسازی می طلبد.
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پاکسازی وروردی و خروجی شهر سمنان هرساله درپایان سال انجام می گیرد. از دیگر اقدامات این سازمان در استقبال از بهار و مسافران نوروزی جاگذاری سطل زباله در محل استقرار مسافران ،نظافت ، بهسازی و مجهزسازی سرویس های بهداشتی بصورت روزانه ،جمع آوری زباله های شهری بصورت دو شیفت کاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار