مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سید جواد رضوی سال۹۶ سال طلایی اشتغال‌زایی در راستای کمیته امداد بوده به‌نحوی‌که ۴۰ درصد از مجموع اعتبار هزینه شده از سال ۹۲ تاکنون برای ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان استان سمنان، در همین سال ایجادشده است.
کد خبر: ۵۷۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 12 March 2018
به گزارش تابناک سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  امروز در همایش تقدیر از کارآفرینان برتر کمیته امداد شهرستان گرمسار و آرادان اظهار داشت: ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد یکی از مهم‌ترین رویکردهای ما در سراسر استان است.
وی با بیان اینکه جذب و تخصیص 100 درصدی اعتبارات کمیته امداد یکی از اولویت‌های این نهاد به شمار می‌رود افزود: در برنامه ششم توسعه کمیته امداد استان سمنان متعهد به ایجاد 8 هزار و 424 فرصت شغلی برای مددجویان است.
رضوی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 190 میلیارد تومان اعتبار برای تحقق این مسئله تخصیص‌یافته است خاطرنشان کرد: این اعتبار در قالب تسهیلات بانکی به مددجویان پرداخت می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال 92 تاکنون بالغ‌بر 5 هزار و 224 شغل جدید در استان برای مددجویانی که نیازمند اشتغال هستند ایجادشده است یادآور شد: این حجم از اشتغال بااعتباری بالغ‌بر 62 میلیارد تومان ایجادشده است.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه کمیته امداد استان سمنان در ارزیابی‌های کشوری رتبه یکم را در حوزه جذب اعتبارات و اشتغال‌زایی به خود اختصاص داده است تصریح کرد: در شهرستان‌های گرمسار و آرادان بیش از 201 فرصت شغلی از ابتدای سال 96 تاکنون ایجادشده است.
وی ابراز داشت: میزان اشتغال ایجادشده در گرمسار و آرادان نسبت به سال گذشته با رشد 200 درصدی مواجه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار