رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر:
به گزارش تابناک سمنان ،همایون جورابلو گفت: به مسافران ورودی به شهرستان مهدیشهر،" کارت مسافر" ارائه می شود
کد خبر: ۵۷۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 13 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان،رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر   امروز و در گفت و گویی افزود: برای اولین بار در استان سمنان، در ایام نوروز به مسافران ورودی شهرستان مهدیشهر کارت تخفیف با عنوان "کارت مسافر" ارائه می‌شود.
وی گفت: مسافران نوروزی با در دست داشتن این کارت می‌توانند از تخفیف 10 درصدی هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مغازه‌های سوغات و صنایع دستی و ... برخوردار شوند.
وی افزود: یکی دیگر از مزایای بهره‌مندی از این کارت، جریمه نشدن گردشگران تا حد ممکن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی است.
جورابلو هدف از ارائه این کارت را افزایش بازدید و اقامت گردشگران در این شهرستان و ثبت خاطرات خوش برای مسافران نوروزی عنوان کرد.
شهرستان مهدیشهر در 16 کیلومتری شمال سمنان قرار دارد. این شهرستان به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مقصد سفر بسیاری از مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز است.
شهمیرزاد، موزه عشایری ایل سنگسر، موزه سنگ و فسیل، غار دربند، بزرگترین باغ گردوی جهان، درخت گردوی کمان رستم ، شیر قلعه، جنگل رودبارک و پرور از جمله جاذبه های این شهرستان است.
فرش خودرنگ، شماره دوزی، مکنه، چنگوم، سرگیرا ،گلیج، گردو، آلو و 32 فرآورده لبنی از جمله صنایع دستی و سوغات شهرستان مهدیشهر است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار