فرمندار شهرستان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون هماهنگی آرد و نان شهرستان سمنان خبر داد: آموزش تمام متصدیان واحدهای نانوایی بصورت حضوری است.
کد خبر: ۵۷۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 13 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری سمنان جلسه کمیسیون هماهنگی آرد و نان شهرستان سمنان به ریاست سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون در محل فرمانداری سمنان برگزار شد.
سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون با اشاره به تاثیر بازرسی های منظم و مدون بر کیفیت و کمیت عرضه نان در سطح شهرستان ،از برگزاری کلاس های آموزشی متصدیان نانوایی بصورت حضوری در محل واحدهای نانوایی در سمنان خبر داد اجرای آموزش تمام متصدیان واحدهای نانوایی بصورت حضوری در شهرستان سمنان در دست اقدام است که در مرحله اول واحدهای پخت نان لواش تکمیل و در مرحله دوم واحدهای سنگکی در دست اقدام می باشد.
وی با اشاره به فعالیت 173 واحد نانوایی در شهرستان سمنان نظارت دقیق به خرید گندم مرغوب ، تفکیک وذخیره سازی آرد با کیفیت ودقت درپخت اصولی نان را از عوامل حایز اهمیت در این بخش عنوان نمود.
دانایی ایجاد مجتمع پخت نان بصورت متمرکز با دستور چند نوع پخت نان را از دیگر موارد حایز اهمیت جهت رفاه حال همشهریان در شهرستان سمنان عنوان و بر لزوم پیگیری جهت تحقق این امر تاکید نمود.
- ارائه گزارش در خصوص چگونگی صدور مجوز های نانوائی توسط سازمان صنعت ,معدن و تجارت استان/- ارائه گزارش چگونگی توزیع ارد واحدهای نانوائی توسط سازمان,صنعت, معدن و تجارت استان/- نحوه نظارت بر توزیع گندم مصرفی کارخانجات توسط شرکت غله وخدمات بازرگانی استان، پیگیری ایجاد مجتمع پخت نان
و...از جمله موارد طرح در جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار