رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان :
به گزارش تابناک سمنان،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به امنیت موجود در کشور گفت: عزت امروز ایران اسلامی و همچنین امنیت حاکم بر آن مرهون خون شهدا است.
کد خبر: ۵۷۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 13 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای جهادگر سمنان اظهار داشت: اگر ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری شهدا نبود امروز جان، مال و ناموس کشور زیر چکمه های دشمنان بود.
وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه امروز کشور به خاطر فداکاری های شهدا است به نقش بسیار مهم خانواده های شهدا نیز اشاره کرد و گفت: خانواده های گرانقدر شهدا نیز دین بزرگی بر گردن ما دارند و ما همواره باید به یاد آنان باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سرکشی از خانواده های شهدا گفت: ایشان فرمودند سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا سبب بیداری انسان می شود.
میرعماد با بیان اینکه باید همه ما رهرو راه شهدا باشیم افزود: شهدا گنجینه های ارزشمندی هستند که باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با روز شهید ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان و برخی از معاونان و کارکنان این سازمان با  تعدادی از خانواده شهدای جهادگر دیدار کردند.
دیدار با خانواده شهدای جهادگر در قالب طرح استانی« سلام شهید» صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار