کد خبر: ۵۷۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 13 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از همشهری آنلاین:
آیت الله احمد جنتی در چهارمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سمت خود به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری ابقا شد.
به گزارش ميزان، آیت الله احمد جنتی برای دومین بار در چهارمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که هم اکنون در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، در سمت خود ابقا شد.
آیت‌الله جنتی در اجلاسیه امروز مجلس خبرگان، بار دیگر به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.
آیت‌الله هاشمی شاهرودی و آیت‌الله موحدی کرمانی در سمت نواب رئیس مجلس خبرگان ابقاء شدند
آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله موحدی کرمانی برای دومین بار در چهارمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که هم اکنون در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، در سمت خود ابقا شدند.
 آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله موحدی کرمانی در سمت خود ابقا شدندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله موحدی کرمانی با رای نمایندگان به ترتیب بعنوان نائب رئیس اول و نائب رئیس دوم هیئت رئیسه برای دومین بار در چهارمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که هم اکنون در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، انتخاب شدند.
همچنین  در این اجلاسیه، با رای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری،  آیت الله سید احمد خاتمی و حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی بعنوان منشیان هیئت رئیسه انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار