رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت در حوزه کالا و خدمات در ایام پایانی سال و نوروز 97 ممنوع و غیر قانونی می باشد.
کد خبر: ۵۷۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 14 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان: مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایام پایانی سال و براساس تاکیدات سازمان حمایت ازمصرف کنندگان وتولیدکنندگان به کلیه واحدهای صنفی وخدماتی اخطار میگردد از هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت در حوزه  کالا وخدمات در ایام پایانی سال جدا" خودداری نمایند.
وی با اشاره به اینکه هم استانیهای عزیز به عنوان مصرف کننده ، بازوان تاثیر گذار اجتماعی در حوزه نظارت بر بازار می باشند تصریح کرد:  کلیه خریدها و خدمات باید از واحدهای قانون مدار ومشتری محور که در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان از قانون ومقررات تمکین نموده اند صورت پذیرد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: مصرف کنندگان ازخرید و یا دریافت خدمات از واحدهای متخلف اجتناب کنند و با واحدهایی که با استمرار تخلف ، پرونده تعزیراتی خویش را سنگین تر می نمایند بر خورد جدی وقاطع خواهد شد.
مهدی یحیایی اذعان داشت: مردم عزیز شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ،احتکار،عرضه خارج از شبکه ، عرضه ، فروش ونگهداری کالای قاچاق   ، فروش اجباری کالا وخدمات ، عدم درج قیمت ، عدم صدور صورت حساب ، تبلیغ محصولات ، کالا وخدمات  بر خلاف واقع ، حراج غیر قانونی ، اخفا وامتناع از عرضه کالا و.... را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار