رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرهنگ علی خالقیان در این نشست از برنامه‌ریزی برای حضور پنج هزار شهروند استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 14 March 2018
به گزارش تابناک سمنان  معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم استان سمنان عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سپاه سمنان با بیان اینکه سه هزار نفر در قالب کاروان های اتوبوسی و ریلی از استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود بیش از دو هزار نفر نیز از مردم با خودرو شخصی عازم مناطق عملیاتی شوند. خالقیان  بابیان اینکه تاکنون حدود دو هزار دانشجو از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند، ابراز داشت: امکان اسکان مردم در مناطق عملیاتی فراهم‌شده است و سپاه استان در مناطق عملیاتی پذیرای پنج هزار نفر خواهد بود و از نظر تامین اسکان برای خودروهای شخصی مشکلی وجود ندارد.
وی در ادامه تصریح کرد: سپاه قائم استان سمنان از ۲۷اسفند۹۶ لغایت ۱۰ فروردین‌ماه ۹۷ آماده میزبانی از هم استانی ها در دو اردوگاه شهید شوکت پور اندیمشک و شهید شاطری خرمشهر است و مردم می توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها راهنمایی‌های لازم را دریافت و از مناطق بازدید کنند.
خالقیان بابیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی از ۱۷ لغایت ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: دو اردوگاه شهید شوکت پور اندیمشک و شهید شاطری خرمشهر که مربوط به استان سمنان هستند پذیرای این کاروان ها خواهد بود.
وی تصریح کرد: برای اسکان و تغذیه کاروانیان هیچ‌گونه وجهی دریافت نخواهد شد و فقط همان هزینه ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان کرایه رفت و برگشت پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار