روابط عمومی شركت گاز استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، شركت گاز استان سمنان با دريافت تنديس مقام اول HSE شركتهاي گاز استاني و تقديرنامه 5 ستاره اولين دوره جايزه تعالي و بهبود مستمر شركت ملي گاز ايران يكشنبه خاطره انگيزي را براي خود رقم زد.
کد خبر: ۵۷۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 15 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان مهندس حمید رضا عراقی، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت که با حضور مدیران ارشد ستادی، شرکت های تابعه و مناطق عملیات انتقال گاز ایران در سالن همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد؛ با تبریک به مناسبت روز زن و با بیان این مطلب اظهار داشت: از این روست که در تمامی سخنان ریاست جمهوری، به هر حال و به نوعی، از شرکت ملی گاز ایران به عنوان افتخار کشور یاد می شود .
وی در ادامه افزود: اکنون و براساس کتاب های نوین مدیریتی، اتحاد بخشیدن در زمینه حفظ منافع مردم در رسیدن به سرآمدی، حرف نخست را می زند.
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این که در کار شما منافع بشری وجود دارد، گفت : اهداف انسانی و پشتیبانی از این اهداف، یکی از دیگر موارد مهمی است که می تواند شما را به سرآمدی برساند.
مهندس عراقی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ایجاد اعتماد، اصلاح فرآیند و توانمند سازی نیروی انسانی از جمله موارد مهمی است که یک سازمان را به برند تبدیل می کند.
به گفته مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، در میان تمام نهادهای حاکمیتی، شرکت ملی گاز ایران از نادر شرکت هایی است که در تمامی ابعاد، به تعهدات خود عمل کرده و همین امر باعث می شود که این شرکت به یک برند تبدیل شود.
مهندس عراقی در ادامه با بیان این که برند شدن یک هویت، یک ماهیت و یک شخصیت است، افزود: بر همین اساس، شرکت ملی گاز ایران با نوآوری و رویکردهای نوینی که در پیش گرفته، تلاش دارد تا در 50 سال دوم در فضاهایی ورود کند که به عنوان یک برند وارد فضاهای بین المللی شود یعنی فرآیندی را به وجود آورند که دیگران آن را الگو قرار دهند.
وی در پایان با اشاره به این که برند شدن کمی بالاتر از قابل اعتماد شدن است، گفت: اگر فرآیندها ناقص است، باید اصلاح شود، ضمن آنکه فراموش نکنیم توانمند سازی نیروهای انسانی به اعتماد پروری در سازمان کمک می کند.
در پايان اين مراسم تنديس مقام اول HSE شركتهاي گاز استاني و تقديرنامه 5 ستاره اولين دوره جايزه تعالي و بهبود مستمر شركت ملي گاز ايران به عليرضا شريفي نژاد مديرعامل شركت گاز استان سمنان تقديم شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار