روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،جلسه بررسی وضعیت مسائل بهداشتی درمانی و پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت شهرستان دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 17 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان روز گذشته ، جلسه بررسی وضعیت بهداشتی درمانی و پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان دامغان با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم استان سمنان، هیئت رئیسه دانشگاه، مجد فرماندار دامغان، جمعی از مدیران شهرستانی و مسئولین بهداشتی درمانی این شهرستان در فرمانداری دامغان برگزار شد.
در این جلسه، دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: از دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزیر بهداشت که با توجه به مشغله کاری زیاد و برنامه‌های فشرده، از حضور در استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان استقبال نمودند، تشکر و قدر دانی می نمایم و از خداوند منان برای ایشان آروزی سلامتی و برکت را خواستارم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان کرد: مردم شریف دامغان، مردمی هستند که در هشت سال دفاع مقدس با اهدای جوانان خود در راه دفاع از وطن، فداکاری‌های بسیاری نمودند که این از خود گذشتگی‌های این عزیزان وظیفه ما را در قبالشان سنگین‌تر می نماید.
وی افزود: خدا را شاکریم با احرای طرح تحول نظام سلامت و توسعه زیر ساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تحول بسیار خوبی در حوزه بهداشتی و درمانی این استان اتفاق افتاده است.
دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به مطلوب بودن ارائه خدمات بهداشتی درمانی در استان سمنان بیان نمود: تامین سلامت و تجهيز و بروز رساني تجهيزات درماني از وظایف ما در قبال مردم عزیز در این حوزه می باشد.  
دکتر جان بابایی بیان کرد: با توجه به موقعیت شهرستان دامغان و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر زائرین حرم مطهر رضوی، باید به این شهرستان در حوزه سلامت توجه بیشتری شود که خوشبختانه به حول قوه الهی و تلاش دست اندرکاران این حوزه خدمات بسیار مطلوبی به مسافرین و مردم عزیز این شهرستان ارائه می گردد.
حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از زحمات دکتر شادنوش رئیس دانشگاه و مسئولین حوزه سلامت در شهرستان دامغان، بیان داشت: در چند سال اخیر تحول بسیار خوبی در حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان رخ داده است که حاکی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مسئولین حوزه سلامت در سطح این دانشگاه و شهرستان دامغان می باشد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دکتر شادنوش، یکی از بهترین و فعال‌ترین مدیران است که خدمات بسیار ارزنده‌ای به حوزه سلامت در راستای توسعه زیر ساخت‌ها، به روز رسانی تجهیزات و افزایش فضاهای فیزیکی بهداشتی درمانی و آموزشی ارائه داده است.
وی افزود: علیرغم این‌که شاید دکتر شادنوش تمایل به ادامه خدمت در مرکز داشت، لیکن ما از دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت درخواست نموده‌ایم که ایشان همچنان در استان سمنان به فعالیت‌های خود ادامه دهد و از امثال ایشان که فزرندان انقلابند، غیر از این انتظار نیست.
همچنین در این جلسه، مجد فرماندار دامغان از مسئولین دانشگاهی، استانی و شهرستانی جهت افزايش تخت‌ها و نيروي پرستاري بیمارستان ولایت تشكر و قدردانی كرد.
در ادامه این جلسه مسئولین کشوری، استانی، دانشگاهی و شهرستانی پیرامون مسائل بهداشتی، درمانی و روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بهداشتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار