امام جمعه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،آیت‌الله سید محمد شاهچراغی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اظهار داشت: اشتغال و رونق اقتصادی مهم‌ترین مطالبه مردم در چند سال اخیر است.
کد خبر: ۵۸۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 17 March 2018
به گزارش تابناک سمانان  نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه سیر کردن شکم‌های گرسنه یکی از مهم‌ترین رویکردها و وظایف دولت است اذعان کرد: ترویج معنویت و گسترش عدالت در جامعه باید در دستور کار مسئولان در سال جدید قرار گیرد و این امر را سرلوحه تمامی فعالیت‌های روزمره خود نیز قرار دهند.
آیت الله شاهچراغی  با اشاره به اینکه این استان ظرفیت مطلوبی را برای توسعه اقتصادی دارد افزود: خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی و گردشگران داخلی و خارجی نقش مؤثری را در این عرصه ایفا می‌کند.
وی بابیان اینکه گردشگری یک صنعت اقتصادی و ارزآور است خاطرنشان کرد: مسئولان در آستانه سال جدید برای سامان‌دهی ظرفیت‌های گردشگری استان اقدامی مؤثر و عاجلانِ انجام دهند.
شاهچراغی با اشاره به لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم در سال جدید یادآور شد: از وعده‌هایی که هرگز عملیاتی نمی‌شوند بپرهیزید و مردم را نسبت به‌نظام ناامید و دل سرد نکنید.
وی گفت: در مسیر تولید و اشتغال باید هر مانعی که وجود دارد برطرف شود و در این راستا نیازمند همکاری و تعامل عموم مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستیم.
امام جمعه سمنان  با تأکید بر اینکه رفع مشکلات معیشتی مردم بهترین شادی برای آنان است تصریح کرد: هیچ شادی و نشاطی خوش‌تر از خدمت به مردم نیست و این امر در جامعه و پایبندی مردم به‌نظام نیز اثرگذار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار