معاون وزیر بهداشت :
به گزارش تابناک سمنان ،قاسم جان بابایی پرداخت معوقات پرسنلی بیمارستان‌ها به‌ویژه پزشکان متخصص و پرستاران در اولویت نخست این وزارت خانه در سال 97 قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 17 March 2018
معاون وزیر بهداشت  در حاشیه جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی استان سمنان اظهار داشت: پرداخت معوقات پرسنلی بیمارستان‌ها به‌ویژه پزشکان متخصص و پرستاران در اولویت نخست این وزارت خانه در سال 97 قرار دارد.
وی با اشاره به برخی مشکلات مالی وزارت بهداشت بیان کرد: عدم پرداخت به‌موقع بدهی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها مهم‌ترین عامل مشکلات مالی وزارت بهداشت در پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان‌ها است.
معاون درمان وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه بیمه‌ها بالغ‌بر 14 هزار میلیارد تومان به بیمارستان‌های کشور بدهکار هستند اذعان کرد: پیگیری برای وصول این بدهی‌ها در سال آتی در دستور کار قرار دارد.
جان بابایی با تأکید بر اینکه بالغ‌بر 70 درصد از این مبلغ متعلق به حقوق عقب‌مانده پرسنل بیمارستان‌ها اعم از پزشک و غیرپزشک است ابراز داشت: با توجه به برخی برنامه‌های وزارت بهداشت برای دریافت این بدهی‌ها در آستانه سال جدید بخش از معوقات پرسنلی بیمارستان‌ها تا پایان اسفندماه پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه پزشکان و پرستارانی که بیش از یک سال است کارانه‌ای دریافت نکردند دریان راستا در اولویت قرار دارند یادآور شد: تخصیص بودجه‌های این وزارت خانه با حمایت مجلس شورای اسلامی از دیگر مسائلی است که در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی بخشی از مطالبات مالی داروسازان در کشور نیز پرداخت‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار