وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
به گزارش تابناک سمنان ،دکترمنصور غلامی دکتر مسعود نصیری زرندی را به سمت "سرپرست دانشگاه سمنان" منصوب کرد .
کد خبر: ۵۸۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 18 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ،در این حکم انتصاب خطاب به دکتر نصیری زرندی آمده است :
" با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه سمنان منصوب می‌شوید .
انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید ."
به گزارش ا یسنا، دکترمسعود نصیری زرندی متولد ۱۳۴۹ ،   فارغ التحصیل رشته مهندسی از دانشکده فنی دانشگاه تهران در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین فارغ التحصیل دکترای مهندسی شیمی (نفت ) از دانشگاه علم و صنعت است.
 وی دانشیار دانشگاه مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان با تخصص سیالات حفاری است. وی تاکنون راهنمایی و مشاوره پیش از ۳۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده داشته است وتعداد زیادی مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی را تالیف و منتشر کرده است .
دکتر نصیری زرندی مسئولیت معاونت دانشجویی و اداری و مالی دانشگاه سمنان و سرپرستی معاونت فرهنگی این دانشگاه را در کارنامه خود دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار