امام جمعه موقت سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس گفت: چنانچه مسیر بی‌رویه مصرف آب ادامه داشته باشد و مدیریتی در این بخش نباشد، پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۲۰ ما استانی به نام سمنان نداشته باشیم.
کد خبر: ۵۸۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴ 18 March 2018
به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلاسلام محمدباقر عبدوس امشب در سومین جلسه شورای اداری شهرستان سمنان که با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‌هایی شهرستان سمنان در فرمانداری تشکیل شد، با تبریک فرارسیدن ماه رجب، از این ماه به‌عنوان ماه مغفرت الهی یاد کرد.
عبدوس با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت امام محمدباقر (ع) که مصادف با اولین روز ماه رجب است، به نقل از حدیثی از این امام بزرگ‌وار پرداخت و به سه شرط رسیدن انسان به کمال کامل اشاره و دین‌شناسی، تقدیر در معیشت و صبر در مقابل مصائب را ازجمله این سه عنصر یاد کرد.
وی در بحث شناخت مبانی دینی به تأثیر منفی استفاده نادرست از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در برخی از موارد شاهد هجمه‌های دشمن در تخریب مبانی ارزشی دین اسلام هستیم.
امام جمعه موقت سمنان در بحث تقدیر در معیشت نیز از اسراف بیش‌ از حد موردنیاز در امور معیشتی یاد و در این مسیر به کمبود مخازن آبی استان سمنان اشاره کرد و گفت: چنانچه مسیر بی‌رویه مصرف آب ادامه داشته باشد و مدیریتی در این بخش نباشد، پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۲۰ ما استانی به نام سمنان نداشته باشیم.
عبدوس همچنین به حساسیت امام راحل بر لزوم توجه به معیشت اشاره و خواستار الگو قرار دادن این الگو در زندگی شد.
وی صبر و مقاومت مقابل سختی‌ها را سومین عنصر در نائل‌ شدن به کمال کامل انسانیت عنوان کرد و گفت: با پیش‌شرط قرار گرفتن این سه عنصر، شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار