استاندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی ایجاد تحول اداری در راستای کارآمدی بیشتر دستگاه‌ها را یک نیاز دانست و اظهار کرد: برای ایجاد تحول اداری نیاز جدی به تحول فرهنگی در ساختار اداری احساس می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 19 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، استاندارسمنان در دیدار با مدیرکل و مدیران امور اقتصادی و دارایی استان سمنان ایجاد تحول اداری در راستای کارآمدی بیشتر دستگاه‌ها را یک نیاز  دانست و اظهار کرد: برای ایجاد تحول اداری نیاز جدی به تحول فرهنگی در ساختار اداری احساس می‌شود.
وی از تلاش برای ایجاد تغییرات در راستای ساماندهی جلسات اداری در این استان خبر داد و افزود: ساماندهی جلسات اداری در دستور کار استانداری سمنان قرار گرفته است.
این مقام ارشد اجرای تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فرصت تفکر و اجرای مطلوب امور به مدیران کل داده شود.
چاووشی به نقش مهم واحدهای مالی و خصوصا ذی‌حساب‌ها اشاره و اضافه کرد: ذیحسابان در مقابل حقوق مردم و جامعه سوگند یاد کرده‌اند و در این راستا مسئولیت خطیر و دشواری بر عهده دارند .
وی ضمن تاکید بر خرید کالای ایرانی در دستگاه‌ها و نهادها با بیان اینکه یکی از گلوگاه‌های اساسی برای خرید کالای داخلی ذیحسابان هستند گفت: باید تلاش کنیم تا حد امکان در سطح ادارات کالاهای داخلی مصرف شود.
خلیلی‌خواه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز از واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها در وزارت اقتصاد خبر داد و گفت: اجرایماده ۲۵۱ مکرر در راستای احقاق حقوق مردم به استان‌ها تفویض شده است و لذا از ابتدای سال ۹۷ پرونده‌هایی که سال‌ها در تهران راکد مانده بود، رسیدگی خواهد شد .
وی از راه‌اندازی کمپین حمایت از تولیدات داخلی خبر داد و اظهار کرد: تاکید دولت و وزارتخانه بر خرید و حمایت جدی از تولیدات داخلی است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد، از آن به عنوان یک آسیب نام برد و گفت: طی یک سال گذشته جدا از جلسات درون دستگاهی در ۳۴۷ جلسه استانی شرکت داشته‌ام .
خلیلی‌خواه با بیان اینکه بخش زیادی از وقت مدیران صرف جلسات می‌شود از استاندار خواست ساماندهی جلسات استانی را به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار