سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،جهانشاهی گفت:محمد با توجه به آغاز سفرهای نوروزی از بیست و هشتم اسفند ماه، در مجموع و تا شب گذشته، 60 هزار مسافر، مهمان مردم استان سمنان بودند
کد خبر: ۵۸۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 21 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» امشب و در گفت و گویی، افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی از بیست و هشتم اسفند ماه، در مجموع و تا شب گذشته، 60 هزار مسافر، مهمان مردم استان سمنان بودند.
وی گفت: بیشترین میزان اقامت به ترتیب به کمپ­های موقت، مدارس، زائرسرا و تاسیسات گردشگری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی استان از جمله هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و ... اختصاص دارد.
جهانشاهی افزود: اقامتگاه­های بوم گردی در بین تاسیسات گردشگری زیر نظر این اداره کل نیز بیشترین سهم اقامت مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.
وی با بیان اینکه با برنامه­ریزی های انجام شده استان سمنان میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی خواهد بود، گفت: ۴۵۰ فضای اقامتی شامل کمپ های موقت،مدارس، زائرسرا،مهمانسرا، تاسیسات اقامتی گردشگری و... در سطح استان برای اسکان گردشگران نوروزی اختصاص داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار