کد خبر: ۵۸۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 23 March 2018

تابناک / رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ در سومین روز از تعطیلات نوروزی ترافیک محورهای مواصلاتی گیلان سنگین اما شناور است.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ با توجه به ادامه سفرهای نوروزی و ورود مسافران،‌ وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان از روز گذشته یعنی دوم فروردین سنگین اما به صورت شناور و سیار است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد:‌ تمامی محورهای اصلی، بزرگراه‌ها و بلوارهای داخل استان گیلان نیز از مرکز استان به سمت نواحی شرقی،‌ غربی و به‌ویژه جاده انزلی ‌تا این لحظه شاهد تردد تعداد بسیار زیاد خودروهای سواری است.

محمدپور به وضعیت ترافیکی محورهای ورودی و خروجی استان نیز اشاره کرد و افزود:‌ وضعیت تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی گیلان واقع در شرق و غرب استان به‌ویژه محور روبار به سمت منجیل در مقایسه با چند روز گذشته با کاهش بار ترافیکی روبه‌رو است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان‌ بیان داشت:‌ در روز گذشته یعنی دوم فروردین شاهد حجم ترافیک سنگینی در کمربندی و میادین شهرهایی نظیر لاهیجان،‌ لنگرود و شلمان بودیم که این حجم تردد خودروها برای امروز با کاهش مواجه است.

وی به آمار تصادفات جاده‌ای در استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: به غیر از سانحه تصادف چند روز گذشته در محور سنگر به سیاهکل که با فوت 3 نفر‌ و مصدومیت 4 همراه بود تا این لحظه تصادف منجر به فوت دیگری در محورهای استان گیلان رخ نداده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع عدم توجه به جلو توسط رانندگان رتبه دوم علت وقوع تصادفات جاده‌ای را دارد بنابراین از تمام رانندگان انتظار داریم از مکالمه کردن با تلفن همراه خود در حین رانندگی پرهیز کنند.

محمدپور با تاکید بر اینکه استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو الزامی است عنوان کرد:‌ از تمامی رانندگان درخواست داریم در صورت مصرف برخی داروها که عوارضی همچون خواب‌آلودگی را به‌دنبال دارد از نشستن پشت فرمان اتومبیل به شدت پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار