در روز‌های نخست تعطیلات صورت گرفت؛
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: طی سه روز اول فرودین ماه با توجه به آمار‌های گرفته شده از مراکز مختلف، ۱۸هزار نفر از مکان‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 24 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق از بازدید ۱۸هزار نفر از بناهای تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد تا سوم فرودین ماه از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.
لیلی رنجبر افزود: در سال جاری رونق خوبی در گردشگری بافق احساس می شود.
وی با اشاره به اینکه در نوروز سال جاری برنامه های متفاوتی در روستاهای هدف گردشگری این شهرستان اجرا می شود بیان داشت: با برنامه ریزی های متعدد مقرر شد که هرکدام از روزهای تعطیل به روستاهای هدف گردشگری برای اجرای برنامه های متنوع اختصاص داده شود.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق به تشریح برنامه های مختلف در روستاها پرداخت و گفت: در روز دوم فرودین ماه روستای باقرآباد و در عصر آن روز روستای صادق آباد جشنی برپا کردند.
رنجبر خاطرنشان کرد: صبح روز سوم به روستای باجگان و عصر آن به روستای کوشک، در صبح روز چهارم به روستای شادکام و در عصر آن روز به روستای قطرم اختصاص دارد.
وی بیان داشت: سعی شده در این روستاهای هدف گردشگری با اطلاع رسانی و نصب بنرهای تبلیغات، شهروندان و گردشگران دعوت شوند.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: در پنجم فرودین ماه نیز نمایشگاه نوروزی، صنایع دستی، سوغات و توانمندی ها در میدان خان برپا می شود که این نمایشگاه تا ۱۲فرودین ماه دایر است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رنجبر با بیان اینکه در اوایل فرودین ماه علاوه بر اجرای برنامه های متنوع در روستاهای هدف گردشگری، موزه های سنگ و معدن، فرهنگ و هنر و مردم شناسی در این شهرستان دایر می باشد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تصاویر جاذبه های گردشگری این شهرستان در یک نگاه از دیگر برنامه ها نوروزی در بافق است.
وی در پایان با اشاره به تعداد جاذبه های گردشگری این شهرستان بیان کرد: جاذبه های متعددی در این شهرستان است که به طور تقریبی بیش از ۸۰مکان برای بازدید کنندگان می باشدو در سال جاری تعداد بازدیدکنندگان و اقامت آنها در بوم گردی ها بسیار خوب بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار