فرماندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سید عباس دانایی گفت: آمار اسکان و ماندگاری مسافران در تعطیلات نوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشته است از سوی دیگر و با تلاش نیروی انتظامی به نسبت نوروز سال گذشته تاکنون ۲۰ درصد کاهش سرقت رخ‌داده است. ‌
کد خبر: ۵۸۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 26 March 2018
به گزارش تابناک سمنان فرماندار سمنان در دیدار ظهر دوشنبه خود با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن اشاره به اسکان بیش از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در سمنان از ابتدای تعطیلات، تأکید کرد: ۸۰ مرکز رسمی در شهرستان وظیفه اسکان مسافران نوروزی را بر عهده‌دارند.
دانایی افزود: برای تسهیل شرایط سفرهای نوروزی و همچنین افزایش ماندگاری مسافران، ۱۱ کمیته در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی سمنان فعالیت دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این دیدار، رضایتمندی مسافران نوروزی را هدف ستاد تسهیل سفر استان دانست و گفت: کاهش آمار فوت‌شدگان در تصادفات جاده‌ای نشان از تلاش مطلوب نیروی انتظامی است.
سعید ناجی بیان کرد: در مجموعه ستاد تنظیم بازار نوروزی استان سمنان نیز تلاش شد تا با تهیه اقلام موردنیاز مانند میوه و برنج، افزایش سطح رضایتمندی مردم در نظر گرفته شود که استقبال مردم از این طرح‌ها نشان از موفقیت نسبی آن دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار