نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ابیان اینکه در عملکرد مسئولان رضایت مردم شرط اساسی است، گفت: هر کس با هر مسئولیتی که دارد سعی کند مردم را راضی نگه دارد لذا ما معتقد هستیم راه رضایت مردم، وحدت، توحید و خدمت به خلق‌الله محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 26 March 2018
به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه سمنان  پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، به میزبانی دفتر خود، ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای همکاری‌های بین دستگاهی برای افزایش رضایتمندی مردم، تأکید کرد: استان سمنان دارای امتیازات فراوانی است و باید در حفظ آن‌ها کوشید که یکی از آن‌ها میزبانی از زائران امام رضا(ع) است که در سایه روحیه کار جمعی و همراهی بین دستگاهی میسر می‌شود. آیت‌الله شاهچراغی افزود: ارائه خدمات به مسافران نوروزی موجب رونق اقتصادی استان سمنان و همچنین رضایتمندی زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) می‌شود که درهرصورت نفع آن برای مردم است.
امام جمعه سمنان بابیان اینکه وحدت و همراهی مردم در استان سمنان بسیار خوب است، تأکید داشت: تعاون و همکاری مسئولان در سطح استان تقویت شود تا بتوانیم در سایه روحیه کار به دستاوردهای خوبی در سال۹۷ دست یابیم.
وی در دیگر بخش سخنان خود، تاکید داشت: معضل کمبود آب بسیار جدی است و مسئولان تلاش کنند تا این مشکل را برطرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار