جانشین فرمانده کل ناجا :
به گزارش تابناک سمنان، سردار اسکندر مؤمنی بیان کرد: در سال ۹۶ حدود دو میلیون نفر گواهینامه جدید گرفتند و حدود یک میلیون خودروی جدید وارد جاده‌های کشور شد.
کد خبر: ۵۸۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 27 March 2018
به گزارش تابناک  سمنان،جانشین فرمانده کل ناجا پیش از ظهر امروز در بازدید از ایستگاه پلیس راه سمنان-دامغان و بررسی ترافیک عبوری از محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان اظهار داشت: امسال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است و همه ما از تمام ظرفیت‌های سازمانی خود استفاده می‌کنیم تا فعالیت‌ها به تولید و اشتغال در کشور منجر شود.
مومنی تصریح کرد: تعطیلات نوروز در کشور ما منحصربه‌فرد است و مردم پس از یک سال کاری به مدت دو هفته به سفر می‌روند و این امر بسیار پسندیده و مطلوب است.
وی بیان داشت: آمارها حاکی از افزایش سفر به‌صورت سالانه است و امسال نیز شاهد افزایش میزان سفرها بوده‌ایم.
 جانشین فرمانده کل ناجا تصریح کرد: هر کدام از سازمان‌ها وظایفی دارند که باید آن را به انجام برسانند؛ اگر انجام این تلاش‌ها در سایه تعامل و همکاری باشد، منجر به هم‌افزایی خواهد شد.
مومنی بیان داشت: در استان سمنان نهایت همراهی، همدلی و وفاق وجود دارد و این امر از تلاش همه مسؤولان و به‌خصوص استاندار سمنان حکایت دارد.
وی گفت: امنیت به‌عنوان یک زیرساخت در جامعه مطرح است و رشد و توسعه کشور حاصل امنیت موجود است.‌
مومنی افزود: باید از مردم به خاطر همکاری عالی و بسیار خوبشان با پلیس در بخش اول سفرها تشکر کنیم و برای دور دوم سفرها و بازگشت مسافران نیز آمادگی کامل داریم. جانشین فرمانده کل ناجا گفت: بیش از 80 درصد از تصادفات منجر به فوت در استان سمنان ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.
وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از 70 درصد از تصادفات منجر به فوت در جاده‌های کشور ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.
جانشین فرمانده کل ناجا ادامه داد: سمنان، استانی با جمعیت کم اما با وسعتی برابر با چندین کشور دنیاست؛ تلاش می‌کنیم تا در سال ۱۳۹۷ در بخش‌های مختلف یاریگر مسؤولان استان بوده و تقویت‌های لازم را به انجام رسانیم.
مؤمنی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های استان سمنان، افزایش استراحتگاه‌ها و پایگاه‌های تفریحی مسافران در جاده‌های استان است.
وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی، شرایط قابل قبولی هم در حوزه امنیت و هم در فعالیت‌های ترافیکی در استان سمنان حاکم بوده است.
جانشین فرمانده کل ناجا اضافه کرد: از نیروهای مستقر در جاده‌های استان سمنان می‌خواهم از ابتدای شب به‌منظور کاهش تصادفات و افزایش امنیت، چراغ گردان‌های تجهیزات نقلیه پلیس را روشن نگه دارند؛ اگر همین اقدام کوچک نیز بتواند جان حتی یک نفر را نجات دهد، ارزشمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار