نماینده ولی‌فقیه در سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ارائه خدمات به مسافران نوروزی موجب رونق اقتصادی استان سمنان می‌شود و این خدمات‌رسانی باید همواره تقویت شود.
کد خبر: ۵۸۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 27 March 2018
به گزارش تابناک سمنان، نماینده ولی فقیه درسمنان  پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و فرماندار سمنان اظهار داشت: استان سمنان دارای امتیازات فراوانی است که باید حفظ شود و یکی از آن‌ها، میزبانی از زائران امام رضا (ع) است.
شاهچراغی  اضافه کرد: آنچه بر آن تأکید داریم، جلب رضایت مردم است؛ هر کس با هر مسؤولیتی که دارد، سعی کند تا مردم را راضی نگه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: راه جلب رضایت مردم، وحدت، توحید و خدمت است و امروز باید به این امور توجه شود.
وی تصریح کرد: وحدت و همراهی مردم در استان سمنان بسیار خوب است و می‌توان گفت که در این شاخص از دیگر استان‌های کشور جلوتر هستیم.
شاهچراغی  ادامه داد: تعاون و همکاری مسؤولان در استان سمنان باید تقویت و روحیه کار جمعی در میان مدیران نهادینه شود.‌
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان  با بیان اینکه اگر همه بنده خدا و خادم مردم باشیم، مشکل لاینحلی باقی نمی‌ماند، گفت: معضل کمبود آب در سمنان بسیار جدی است و مسؤولان تلاش کنند تا این مشکل برطرف شود. 
وی اضافه کرد: حمایت از ولایت فقیه و دولت، برطرف کردن مشکل آب و تقویت اتحاد و همدلی بیشتر امروز مورد تأکید است. 
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: شعار حمایت از کالای ایرانی نباید به چند روز و چند ماه معطوف باشد و این شعار باید برای همیشه در میان مردم نهادینه شود. 
دیدار صمیمانه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و فرماندار سمنان با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان به مناسبت ایام نوروز انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار