فرماندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سید عباس دانایی ازاقامت بیش از ۲۰ هزار مسافر و گردشگر نوروز ۹۷ از تاریخ ۲۷ اسفند تا ۶ فروردین در شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 27 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری سمنان جلسه بررسی وضعیت اسکان مسافران نوروزی با حضور سید عباس دانایی فرماندار،دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان،شهردار به همراه مدیران دستگاههای متولی در مجتمع دامغانیان پایگاه اطلاع رسانی ستاد اسکان مسافران برگزار شد.
در این جلسه که با موضوع شناسایی نقاط ضعف و قوت دور اول سفرهای نوروزی مسافران برگزار شد دانایی فرماندار با تأکید بر خدمت‌رسانی هر چه بهتر نسبت به مسافران نوروز ۹۶ در این شهرستان ، از اقامت اقامت بیش از ۲۰ هزار مسافر و گردشگر نوروز ۹۷ از تاریخ ۲۷ اسفند تا ۶ فروردین در شهرستان سمنان خبر داد.
وی با اشاره به اقدامات دستگاههای متولی در خصوص اسکان مسافران نوروزی بیان داشت ،شهرستان سمنان با تجهیز ۷۰مدرسه و۴۶۰کلاس درس –یک باب خانه معلم با ظرفیت پذیرش ۸نفر-۶نمازخانه و۲سالن ورزشی برای مواقع اضطرای /اماکن بوم گردی، برپایی چادر ،سوئیت هتل ها و زائر سراها و... برای اسکان مسافران نوروزی بود که در دور اول سفرها شاهد شاهد حضور اکثر میهمانان سمنان از استانهای تبریز، آذر بایجان شرقی –کرمانشاه -کردستان وخوزستان بوده ایم .
وی تبلیغات واطلاع رسانی مطلوب را از دیگر موارد حائز اهمیت در سفرها عنوان و از استقرار دو مینی بوس اطلاع رسانی مسافران در ورودی های شهر برای اولین بار خبر داد.
دانایی با قدردانی از زحمات کلیه مسؤولان و متصدیان ستاد تسهیلات سفر شهرستان سمنان ، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته حاصل تلاش همه مسؤولان شهرستانی بوده است که اگر رضایت‌مندی حاصل شد در سایه همت، تلاش و وحدت شبانه‌روزی صورت گرفته است.
ویدر پایان خواستار برنامه‌ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت دور اول سفرها و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای برای آغاز دور دوم سفرشد.
دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هدف اصلی از اجرای طرح اسکان نوروزی ایجاد فضایی مملو از آرامش و نشاط برای مسافران و گردشگران است.
لازم به ذکر است پس از این جلسه حاضرین از دو ستاد ثبت نام مسافرین در مجتمع دامغانیان و شهید عباس پور بازدید و با حضور در چند کلاس آموزش در مدارس حافظ و صفایی از نزدیک با مسافرین نسبت به نحوه خدمات ارائه شده ه گفتگو پرداختند. تعداد بازدید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار