سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: باید از ظرفیت صنعت گردشگری برای توسعه کشور استفاده شود.
کد خبر: ۵۸۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 28 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، «محمد جهانشاهی» به همراه شماری از اعضای ستاد خدمات سفر استان، امروز و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، افزود: توسعه گردشگری زمینه ساز توسعه کشور است.
وی با قدردانی از اشراف و علاقه امام جمعه سمنان به آثار تاریخی، گفت: توجه شما به آثار تاریخی فرصت مغتنمی برای مجموعه میراث فرهنگی است و با حمایت و رهنمودهای شما می توانیم مسیر را بهتر طی کنیم.
جهانشاهی با بیان اینکه هدف این اداره کل در نوروز، ایجاد شور و نشاط بیشتر در مردم و تبدیل استان سمنان به مقصد گردشگری است، افزود: خوشبختانه بر اساس نظرسنجی انجام شده، بیش از 92 درصد مسافران از خدمات ارائه شده در استان سمنان در ایام نوروز، اعلام رضایت کرده اند.
 وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این اداره کل ایجاد  فضای با نشاط و جذاب برای هم استانی‌ها و گردشگران است، گفت: در ایام نوروز امسال، تعداد غرفه‌های صنایع دستی نسبت به پارسال دو برابر شده اند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان یکی از اتفاقات خوب نوروز امسال را استقبال گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی عنوان کرد و افزود: این اقامتگاهها فرصت خوبی برای حفاظت و توسعه شرایط اقتصادی روستاها فراهم می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه میراث فرهنگی به اعتبار بالایی نیاز داشته و در عین حال درآمد کمی دارد، خواستار توزیع عادلانه اعتبارات میراث فرهنگی بین شهرها شد.
حجت الاسلام و المسلمین«سیدمحمد شاهچراغی» گفت: استان سمنان دارای آثار تاریخی متعددی از ایوانکی تا فرومد است.
امام جمعه سمنان بر افزایش تبلیغات در معرفی قابلیت‌های استان سمنان و مرمت خانه‌های تاریخی و ... تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار