مدیرکل پزشک قانونی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مهدی نوروزی گفت:از ابتدای نوروز تاکنون ۲۲ نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای استان ازدست‌داده‌اند، ابراز داشت: این رقم به نسبت مدت مشابه سال قبل سه نفر افزوده شدند.
کد خبر: ۵۸۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 28 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، مدیر کل پزشک قانونی استان سمنان صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان بابیان اینکه سال گذشته در طرح نوروزی از ۲۵ لغایت ۱۵ فروردین تعداد ۲۶ نفر در سوانح جاده‌ای جان باختند، افزود: در ایام نوروز گذشته تعداد ۳۱۴ نفربر اثر جراحات ناشی از تصادفات به پزشک قانونی مراجعه کردند.  
مدیرکل پزشک قانونی استان سمنان بابیان اینکه مسافران نوروزی در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند به یکی از ادارات تابعه شهرهای استان مراجعه کنند، ابراز داشت: با شروع موج دوم مسافرت‌های نوروزی از زائران تقاضا داریم با سرعت مطمئن در محورهای استان تردد کنند و در هفته دوم شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی باشیم.
وی بابیان اینکه سال گذشته بالغ‌بر چهار هزار نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به پزشک قانونی مراجعه کردند، اضافه کرد: از این تعداد نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ نفر را زنان و حدود سه هزار نفر را مردان شامل می‌شود که نشان می‌دهد باید برای نهادینه شدن فرهنگ گذشت، صبوری و افزایش آستانه تحمل افراد و سازش تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
 نوروزی افزود: کار در پزشک قانونی نیازمند روحیه قوی است که معمولاً در بین سایر مسئولان این سختی کاردیده نمی‌شود بنابراین انتظار می‌رود مسئولان استانی با در نظر گرفتن آن برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و افزایش نیرو در پزشک قانونی اقدام کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار