کد خبر: ۵۸۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 02 April 2018

تابناک / جعفرزاده با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف اینگونه سخنان تحریک آمیز و خلاف اتحاد ملی به پایان رسیده است، افزود: قاضی پور و نمایندگان اردبیل فاقد صلاحیت اظهارنظر درباره گردنه حیران و الحاق آستارا به اردبیل هستند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن سخنان نادر قاضی پور و برخی از نمایندگان استان اردبیل در خصوص گردنه حیران و آستارا اظهار کرد: اینگونه اقدامات تشویش اذهان عمومی بوده و برخلاف امنیت ملی است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در گفتگوی خود تصریح کرد: سوال من از این نمایندگان همان سوال مردم از آنهاست. آیا توانسته اند در حل مشکلات حوزه انتخابیه خود موفق عمل کننده که حالا به دنبال حل مشکل دیگر نقاط ایران هستند؟!

جعفرزاده با محکومیت اظهارات تفرقه آمیز نادر قاضی پور نماینده ارومیه گفت: توصیه من به آقای قاضی پور این است که بهتر است همان «گلابی» خودش را بخورد زیرا ایشان بهترین کاری که می‌تواند برای مردم بکند همین است.

وی افزود: اگر پس از توهین به بانوان با قاضی پور برخورد میشد، شاهد اینگونه اظهارات نبودیم. امثال قاضی پور چون در حل مشکلات حوزه انتخابیه خود نظیر احیای دریاچه ارومیه ناتوان و ناکام بوده اند و عملکرد مناسبی برای گزارش به مردم ندارند، فرافکنی کرده و این اظهارات در واقع فرار رو به جلو محسوب میشود و بهتر است مردم ارومیه در انتخابات بعدی درباره ایشان تجدیدنظر کنند.

نماینده مردم رشت در ادامه اظهارات تعدادی از نمایندگان اسنان اردبیل را نیز آغاز زودهنگام فعالیتهای انتخاباتی دانست و گفت: برخی نمایندگان استان اردبیل که اولین دوره حضورشان در مجلس است باید بدانند که نمی‌توانند با اینگونه اظهارات بر عملکرد ضعیف خود در حل مشکلات استانشان و ناکامی خود سرپوش بگذارند و ذهن مردم را منحرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه طبق تقسیمات کشوری آستارا جزوی از خاک گیلان است، متذکر شد: مسئولان استان همواره تلاش کرده اند که مردم آستارا همانند سایر شهرستانهای استان گیلان کم و کاستی نداشته باشند.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف اینگونه سخنان تحریک آمیز و خلاف اتحاد ملی به پایان رسیده است، افزود: قاضی پور و نمایندگان اردبیل فاقد صلاحیت اظهارنظر درباره گردنه حیران و الحاق آستارا به اردبیل هستند. در صورت تکرار روند موجود از سوی برخی نمایندگان آذری زبان قطعا از مجاری قانونی از آنها شکایت خواهد شد و بنده نیز اولین نطق خود در مجلس را به این موضوع اختصاص خواهم داد.

دیار میرزا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار