به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرناقزوین
قزوین-ایرنا- معتکفان قزوینی در پایان این آیین معنوی با صدور بیانیه ای، پیام نوروزی مقام معظم رهبری و حمایت از کالاهای ایرانی را فصل الخطابی برای همگان اعم از مسئولان و مردم دانستند.
کد خبر: ۵۸۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 03 April 2018

معتکفان قزوینی:
قزوین-ایرنا- معتکفان قزوینی در پایان این آیین معنوی با صدور بیانیه ای، پیام نوروزی مقام معظم رهبری و حمایت از کالاهای ایرانی را فصل الخطابی برای همگان اعم از مسئولان و مردم دانستند.
پیام نوروزی رهبری برای همگان فصل الخطاب است
به گزارش ایرنا، در متن این بیانیه که روز دوشنبه نسخه ای از آن به خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) قزوین ارسال شده، آمده است:
خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق عنایت کرد تا یک بار دیگر پیشانی بندگی را به درگاه او در سجده شکر بسائیم و به شکرانه نعمت همه خوبی ها، نعمت بندگی، نعمت برخورداری از سلامت، نعمت برخورداری از نظام جمهوری اسلامی که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و به شکرانه برخورداری از نعمت رهبری که سکاندار این انقلاب عظیم و نظام مقدس در جهان است، سه روز در مساجد به اعتکاف بنشینیم و برای ظهور آن امام غایب(عج) دست به دعا برداریم و برای پیروزی مسلمانان سراسر گیتی دعا کنیم و سلامتی، طول عمر و نفوذ کلام رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و مراجع عظام تقلید را از درگاه ایزد متعال مسألت کنیم.
در بخش بعدی این بیانیه آمده است: اکنون که توفیق بندگی در سایه سار این حکومت الهی و در فضای معنوی اعتکاف به ما ارزانی گشته است، همجواری با بندگان مخلص خدا،عبودیت و تهجد را توفیقی بزرگ برای خود می دانیم و در این عصر و روزگار که همه توطئه های استکبار جهانی متوجه این نظام شده،اعلام می داریم در پاسداری از این ودیعه الهی تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد و با نثار خون خود آن را از گزند همه فتنه ها مصون خواهیم داشت.
در بخش بعدی این بیانیه آمده است: ما معتکفان مساجد قزوین با بهره مندی از فضای معنوی اعتکاف که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ساله در حال رشد و شکوفایی و توسعه است، ضمن قدردانی از همه مسئولان و دست اندرکاران این سنت معنوی نبوی از همه مسئولان این نظام مصرانه درخواست می کنیم در گسترش فضای معنوی جامعه تلاش مضاعف کنند و این انقلاب را که دستاورد جهاد مجاهدان فی سبیل الله و ثمره ی خون صدها هزار شهید و جانباز است، از توطئه دشمنان که در تلاش برای ایجاد بی بند و باری و بی هویت کردن نسل جوان هستتد، مصون دارند.
در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: اعتکاف ما جز راز و نیاز به درگاه خالق متعال برای مصون ماندن خود و جامعه از همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمان قسم خورده مان نیست و ما بی عفتی و بدحجابی در جامعه را از مصادیق جنگ نرم دشمنان می دانیم و برخورد قاطعانه با عوامل آن که در واقع عامل ترویج فرهنگ غرب است را از مسئولان خواستاریم.
در این بیانیه همچنین آمده است: ما پیام نوروزی مقام معظم رهبری در نام گذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی را فصل الخطاب خود و همگان اعم از مسئولان و مردم می دانیم و تلاش در جهت تحقق آرمان های انقلاب، رسیدن به مرز خودکفایی و خودباوری در همه صحنه های علمی و عملی را عبادت می دانیم و همواره به این اصل پایبند خواهیم ماند.
در بخش پایانی بیانیه معتکفان قزوینی آمده است: ما به سران استکبار جهانی و جنود کفر و ابلیس اعلام می داریم، تحریم و تهدید و سنگ اندازی ما را از اهداف بلند حاکمیت بخشیدن دین در سراسر جهان و اصلاح جوامع بشری بازنخواهد داشت و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهیم بود.
نزدیک به پنج هزار نفر در استان قزوین به مناسبت ایام البیض ( 13 تا 15 ماه رجب) در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند.
ایام البیض (به معنای روزهای سفید) به روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه قمری گفته می‌شود که در آنها اعتکاف سفارش شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار