مدیر کل امور اقتصادی و دارایی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،امیر خلیلی خواه گفت: با حمایت از کالای ساخت استان سمنان، اشتغال افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: به دنبال رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در استان هستیم که با تسهیل روند ادارای می توانیم به رونق اقتصادی دست‌یابیم.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 04 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی سمنان صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با پیگیری های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های مرتبط، ۱۰۰درصد اعتبارات استان تخصیص پیداکرده است، ابراز داشت: در حوزه اعتبارات تملک دارایی بخشی از اعتبارات باقی‌مانده تا پایان فروردین ماه پرداخت می‌شود. خلیلی خواه بابیان اینکه برنامه جامع اقتصادی استان سمنان تا پایان فروردین ماه تدوین خواهد شد، افزود: این برنامه جامع اقتصادی در واقع نقشه راهی برای پیشرفت و توسعه استان محسوب می‌شود که با استناد بر آن بتوانیم ضمن ارائه راهکارهای مناسب به منظور جذب بخش خصوصی و سرمایه‌گذار تلاش کنیم.
وی  بابیان اینکه حفظ تولید و خروج از رکود از اولویت‌های کاری مسئولان محسوب می‌شود، ابراز داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی این مهم می‌طلبد تا سیاست های اقتصاد مقاومتی را با محوریت تولید داخل به عنوان اولویت های سال ۹۷ دنبال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار