مدیرکل گمرک استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،علی سعدالدین گفت:در سال گذشته استان سمنان به ۴۶ کشور دنیا صادرات داشته است که از این تعداد ۱۱ کشور برای نخستین بار از تولیدات ایرانی بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ 04 April 2018
به گزارش تابناک  سمنان، مدیرکل گمرک استان سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد:  ۱۸۷ میلیون دلار ارزش کالاهای صادراتی استان در سال ۱۳۹۶ بوده است.
سعدالدین با بیان اینکه در سال جاری توجه به افزایش صادرات مورد تأکید مسؤولان استان سمنان است، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۴۰۰ هزار تن صادرات از این استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳۱ درصد رشد صادرات را در استان سمنان شاهد بوده‌ایم، اضافه کرد: در سال گذشته استان سمنان به ۴۶ کشور دنیا صادرات داشته است که از این تعداد ۱۱ کشور برای نخستین بار از تولیدات ایرانی بهره‌مند شده‌اند.
مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه میزان کیفیت و ارزان بودن تولیدات به‌عنوان مهم‌ترین شاخص‌ها در توسعه صادرات استان سمنان مدنظر قرار دارد، افزود: فعال کردن شرکت‌های مدیریت صادرات از نیازهای اساسی استان سمنان محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار