استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،استاندار سمنان گفت:بحران‌های مسائل اقتصادی سبب خروج بسیاری از نخبگان از کشور شد و باید به دنبال تثبیت حضور نخبگان در کشور باشیم و به این نکته توجه کنیم که بهره‌گیری از وجود آنان در جهت توسعه کشور مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 04 April 2018
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان  ظهر امروز در دیدار با فعالان اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: فعالان اقتصادی مجاهدان فی سبیل الله هستند که برای نجات اقتصاد کشور تلاش می‌کنند و  دغدغه‌های آن‌ها ارزشمند است.
چاوشی اضافه کرد: امیدوارم امسال دو موضوع حمایت از تولیدگران و صنعتگران و  رونق بازار فروش و صادرات بیشتر مدنظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: برخی از مشکلات ناشی از نظام سلطه بین‌الملل است، آن‌ها با انواع فشارها می‌خواهند ایران را که بااقتدار دستاوردهای ارزشمندی را به دست آورده است، به زمین بزنند.
استاندار سمنان اظهار کرد: در کشور ما در دوره‌ای متأسفانه کیفیت فدای کمیت شد که تولید کشور را دچار آسیب‌های فراوان کرد و باید برای خروج از مشکلات اقتصادی در بخش تولید به کیفیت توجه جدی شود.
استاندار سمنان افزود: با روند نادرست اقتصادی در کشور و وجود مشکلات در شبکه بانکی، به‌راستی می‌توان اذعان داشت که  فعالان اقتصادی مجاهدانه تلاش می‌کنند تا هم خود و هم مردم سود ببرند؛ استانداری سمنان پشتیبان فعالان اقتصادی است و از آنان حمایت خواهد کرد.
چاوشی بیان کرد: دغدغه‌های فعالان اقتصادی را در جلسات مختلف با حضور رئیس جمهوری و وزرا موردتوجه قرار خواهیم داد و مطرح خواهیم کرد.
وی ادامه داد: با حضور وزیر اقتصاد و دارایی به‌عنوان وزیر معین استان سمنان سعی می‌کنیم نگرانی‌های فعالان اقتصادی را در بخش‌های مختلف مطرح و مشکلات را برطرف کنیم.
استاندار سمنان با بیان اینکه در کشور اراده‌های بزرگی وجود دارد که به دنبال رفع مشکلات کشور هستند، اظهار کرد: ما باید بدانیم در مقابل بیگانگان و مشکلاتی که ایجاد می‌کنند باید ایستادگی کنیم.
چاوشی با اشاره به اینکه باید برای توسعه اشتغال و تولید از تولید کالای داخلی حمایت شود، اضافه کرد: باید برای معرفی برندهای تولیدی و صادرات کالاهای استان سمنان تلاش کنیم و در جهت دستیابی به این هدف کیفیت را ارتقا دهیم.
وی بیان کرد: ما باید برای تحقق شعار سال مطرح‌شده از سوی مقام معظم رهبری در جهت ارتقای کیفیت کالا و رعایت استاندارهای حداقلی در تولید کالا تلاش کنیم.
استاندار سمنان با بیان اینکه هر جا با ایمان و اعتقاد ورود پیدا کردیم به موفقیت رسیدیم، گفت: توسعه صادرات کالاهای تولیدی استان سمنان در جهت رونق اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و باید صادرات سیمان استان به کشورهای متقاضی در دستور کار قرار گیرد.
چاوشی خاطرنشان کرد: حتی‌المقدور در فاصله زمانی هر ۱۵ روز یک‌بار جلسات فوق‌العاده در استان سمنان با فعالان اقتصادی برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار