رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،علی اصغر جمعه ای گفت:استان سمنان ۸۰ برند برتر کالا در کشور را دارا است و این مهم می‌طلبد تا به منظور معرفی کالاهای ساخت منطقه به منظور افرایش رونق اقتصادی تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 04 April 2018
به گزارش تابناک سمنان رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان صبح چهارشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی و استاندار سمنان بابیان اینکه باید در راستای تحقق شعار سال و ترغیب مردم به خرید کالاهای استان خودمان برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم، ابراز داشت: استان سمنان ۸۰ برند برتر کالا در کشور را دارا است و این مهم می‌طلبد تا به منظور معرفی کالاهای ساخت منطقه به منظور افرایش رونق اقتصادی تلاش کنیم. جمعه ای  بابیان اینکه هم‌اندیشی بیشتر بخش خصوصی و بخش دولتی برای تحقق شعار سال باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: انسجام و یکپارچگی با ارائه برنامه‌ریزی و دورنمای کوتاه مدت و میان مدت برای جذب بخش خصوصی می‌تواند استان را از رکود خارج و به دروازه‌های پیشرفت اقتصادی سوق دهد.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان بابیان اینکه سود سپرده‌گذاری جفا به اقتصاد کشور محسوب می‌شود، ابراز داشت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران باید در نظام پولی کشور تجدید نظر و با نگاه واقع‌بینانه به رونق اقتصادی نگاه کنیم تا با برطرف شدن این موانع بخش بزرگی از مشکلات پیش روی بخش خصوصی رفع شود.
وی  ضمن بیان اینکه با هم‌افزایی دولت می‌توانیم برای جذب بخش خصوصی تلاش کنیم، تصریح کرد: رونق اقتصادی، یعنی رفاه اجتماعی، کاهش جرم و حرکت در راستای فقرزدایی لذا اگر می‌خواهیم به این هدف دست‌یابیم باید در وهله نخست شرایط مناسب برای حضور سرمایه‌گذار فراهم و از تولید داخل حمایت کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان  افزود: خرید کالاهای ایرانی و به‌ویژه ساخت استان سمنان تولید کننده را به تولید دلگرم و باعث افزایش اشتغال خواهد شد بنابراین باید برنامه‌ریزی‌ها در استان به منظور استفاده هر چه بیشتر مسئولان و مردم از تولید داخل باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار