فرمانده انتظامی شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ،سرهنگ مجتبی اشرفی گفت: پرهیز از رفتارهای مخاطره‌آمیز و ارائه آموزش از طریق مختلف و همچنین همیاران پلیس نقش مهمی در کاهش تصادفات ایفا می‌کنند
کد خبر: ۵۸۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 05 April 2018
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده انتظامی شاهرود ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی ایام نوروز تصادفات فوتی درون و برون‌شهری در شاهرود ۵۰ درصد کاهش داشت، ابراز داشت: تنها حادثه فوتی درون‌شهری طرح نوروزی۹۷ را یک فقره سانحه تصادف در محور بسطام شامل می‌شود که غالباً در این محور با افزایش سرعت، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و عدم رعایت سرعت ۶۰ کیلومتر مواجه هستیم.
فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه ارتقا فرهنگ ترافیک مهم‌ترین راه در کاهش تصادفات است، افزود: پرهیز از رفتارهای مخاطره‌آمیز و ارائه آموزش از طریق مختلف و همچنین همیاران پلیس نقش مهمی در کاهش تصادفات ایفا می‌کنند که امیدواریم در سال جاری مردم نیز رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر لحاظ کنند.
اشرفی بابیان اینکه در طرح نوروزی ۹۷ در راستای کنترل و مهار جرائم خشن با کاهش ۴۰ درصدی روبرو هستیم، ابراز داشت: ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران نوروزی و مردم این فرصت را فراهم می‌کند تا با شرکت در آن‌ها بتوانند نوروز شادتری را سپری کنند.
وی اضافه کرد: کاهش برخی جرائم و ناهنجاری‌ها در سال جاری نشان از توجه ویژه مردم به مقوله نظم و امنیت است که با رعایت آن‌ها می‌توانیم شاهد کاهش وقوع جرم باشیم.
اشرفی افزود: برگزاری آیین‌های نوروزی، راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری و مسابقات ورزشی بومی و محلی مردم را به‌سوی افزایش نشاط اجتماعی سوق می‌دهد که با پررنگ شدن برنامه‌های فرهنگی در ایام مختلف سال می‌توانیم از وقوع جرم به میزان زیادی جلوگیری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار