کد خبر: ۵۸۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 06 April 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل  از میزان، سردار حسن مومنی گفت: امسال پلیس راهور برای طرح نوروزی با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خود و استفاده از نیروهای کمکی اقدام به اجرای طرح کرد. تیم های گشتی پلیس راه همیشه در جاده ها حضور داشته و کنترل های خود را انجام می دهند.
وی ادامه داد: متاسفانه امسال تلفات رانندگی طرح نوروزی 5 درصد افزایش داشته است که علل این افزایش باید بررسی و سپس اعلام شود. اما نباید از افزایش تعداد رانندگان، خودروها که بعضا نا ایمن هستند چشم پوشی کرد.
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور افزود: سه عامل راه، جاده و انسان در وقوع تصادفات نقش دارند که در قانون جدیدی که چند سالی می شود از سوی پلیس راهور به اجرا در آمده، نقش هر یک در تصادفات مشخص می شود.
مومنی با اشاره به اینکه 51 درصد کشته های تصادفات نوروزی امسال نیروی کار کشور بودند، افزود: بیش از نیمی از کشته های تصادفات در نوروز 21 تا 50 سال سن داشتند که نیروی کار و تولید کشور محسوب می شوند.
به گفته وی، 37 درصد تصادفات رانندگی امسال از نوع واژگونی بود که علت اصلی آن خواب آولدگی و عدم توجه به جلو رانندگان بود. اگر رانندگان استراحت کافی کنند، این حوادث رخ نمی دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار