به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در محل مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به پیش‌رو بودن روز سلامتی، بیان کرد: توجه به سلامتی بدن ، اخلاق و دین از ضروریات است که برای داشتن جامعه‌ای سالم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 06 April 2018

به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان  که در محل مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به پیش‌رو بودن روز سلامتی، بیان کرد: توجه به سلامتی بدن ، اخلاق و دین از ضروریات است که برای داشتن جامعه‌ای سالم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

  ایران تنها حامی فلسطین در جهان

خطیب جمعه سمنان همدلی و کمک به فلسطین را وظیفه آحاد مردم جوامع اسلامی دانست و اظهارداشت : تنها کشوری که در دنیا به روشنی از فلسطین حمایت می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است.

ایشان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فلسطین، گفت: همانطور که ایشان نیز تاکید دارند، همراهی با مردم فلسطین یک ضرورت در عرصه بین الملل است.

 لزوم توجه بیشتر به سلامتی بدن ، اخلاق و دین در جامعه

راضی به ارتباط با آمریکا نیستیم

امام جمعه سمنان بیان کرد: آمریکا یکی از حامیان اسراییل است که امام خمینی (ره) آن را گرگ هار نامیدند لیکن باید عنایت داشت که ما راضی به رابطه با این کشور نیستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه برای نجات فلسطین نیازمند مذاکره با آمریکا و صهیونیست نیستیم خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز برای ایجاد ارتباط با آمریکا راضی نیست.

سازش ناپذیری و مقاومت، رویکردهای مورد نیاز جهان اسلام

آیت الله شاهچراغی در ادامه افزود: دوری از سازش با اسراییل و مقاومت در برابر دشمنان دو رویکردی است که جهان اسلام و نه تنها فلسطین می بایست به آن عنایت ویژه ای داشته باشند چرا که رژیم غاصب قدس بزرگترین غده سرطانی دنیا است‌.

وی تاکید کرد : راه نجات ملت فلسطین توجه به بیانات رهبری است که به مقاومت و عدم مذاکره و سازش با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

طرح اعتکاف نیاز به بهبود دارد

آیت الله شاهچراغی در ادامه به برگزاری اعتکاف نیز اشاره کرد و افزود: مساجد استان شاهد برگزاری اعتکاف رجبیه بود که با تلاش دست اندرکاران به خوبی در سطح استان برگزار شد از سوی دیگر حضور جوانان در این مراسم چشم گیر بود لذا باید از نقاط ضعف و قوت این طرح برای اعتکاف آتی بهره جست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار