کد خبر: ۵۸۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 06 April 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از ایسنا:

 

ایسنا نوشت:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی و انفجار در یک واحد ساختمانی بر اثر نشت گاز شهری خبر داد.

جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۴۲ انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان کارگر، نرسیده به میدان حر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد و ۳ ایستگاه متشکل از دو گروه اطفا و یک گروه نجات به همراه تجهیزات و نردبان هیدرولیکی در کمتر از ۴ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اضافه کرد: حادثه در یک واحد ۱۲۰ متری در طبقه آخر یک ساختمان پنج طبقه رخ داد که بر اثر آن تمام شیشه‌ها و پنجره‌های واحد کنده شد و بخش‌های از دیوار منزل هم تخریب شده و لوازم منزل هم به هم ریخته شده بود. همچنین یکی از اتاق‌های خواب این واحد بر اثر انفجار دچار حریق شده بود.

وی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات،‌آتش خاموش و از سرایت آن جلوگیری شد گفت: یک خانم حدودا ۴۳ ساله که انفجار پس از ورود او رخ داده بود در این حادثه دچار مصدومیت و سوختگی از چند ناحیه شد که تحویل عوامل اورژانس شد.

وی در مورد علت حادثه نیز گفت: بررسی‌های کارشناسان آتش‌نشانی نشان داد که نشت گاز و استفاده از سه راهی روی شلنگ گاز علت این حادثه بوده است.

همچنین به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت انفجار منزل بر اثر نشت گاز در خیابان کارگر جنوبی، دویست متر بعد از میدان حر به سمت میدان قزوین در یکی از کوچه های فرعی بوده است و اینکه در برخی از رسانه های مجازی در خیابان پاستور ذکر شده، صحت ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار