امام‌جمعه دامغان:
به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه دامغان گفت : ملت ما زمانی می‌تواند کشور خود را بسازد که از تولید و کالای ایرانی در راستای رشد و شکوفایی ایران حمایت شود.
کد خبر: ۵۸۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 06 April 2018
به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلا امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم اقتصاد کشور را شکوفا کنیم، ابراز داشت: با تعصب به تولیدات ملی اقتصاد کشور رونق پیدا می‌کند و باید با کنار زدن نسخه‌های بیگانگان خودمان در اداره و ساختن کشور مشارکت کنیم.
 حجت الاسلام حسینیان بابیان اینکه ملت ایران باید در مصرف بیش‌ازاندازه کالا و مواد غذایی تجدیدنظر کنند تا اسراف صورت نگیرد، ابراز داشت: ایران دارای توانمندی و ظرفیت‌های بسیار بالایی است که مسئولان باید وجود ظرفیت‌های داخلی را باور داشته باشند.
وی  بابیان اینکه ملت ایران در تحریم‌ها مقاومت و ایستادگی کرد، اظهار داشت: با وحدت و یکپارچگی شاخ آمریکا در هم خواهد شکست، بنابراین باید ضمن شناخت دشمن با ترفند و توطئه‌های دشمنان مبارزه کنیم.
حسینیان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی و روز هنر اسلامی، تصریح کرد: آن شهید بزرگوار، هنرمند انقلابی، با بصیرت و خداجوی بود که باید الگوی هنرمندان باشد و از سوی دیگر ابزار هنرمند در خدمت جامعه قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت سرلشگر شهید صیاد شیرازی افزود: آن شهید بی‌قرار شهادت بود و مخلصانه در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار