استاندار كرمانشاه گفت: تثبیت اشتغال و رونق تولید، برنامه ریزی برای حمایت از کالای ایرانی در راستای جلوگیری از ریزش اشتغال، محور فعالیت های ما در تلاش برای رفع بیکاری است.
کد خبر: ۵۸۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 07 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اشتغال كه در محل سالن جلسات فرمانداري شهرستان صحنه برگزار شد، افزود: پست و مسوولیت، ملک شخصی کسی نیست. مدیرانی که نتوانند به مردم منفعت برسانند باید از مسوولیت کنار بروند.

وي اظهار داشت: پروژه های اشتغالزای نیمه تمام در شهرستان به سرعت شناسایی و علل تعلیق آنها ارائه شود تا مشکلات مسیر برطرف شود.

وي خاطرنشان ساخت: شهرستان صحنه یک شهرستان بسیار خاص است که ظرفیت های چشمگیری در همه ی عرصه ها برای توسعه دارد.‌

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: واحدهای اقتصادی راکد و نیمه راکد سریعا باید تعیین تکلیف شوند و دستگاه ها تا پایان هفته آینده جمعبندی خود را ارائه کنند.

مهندس بازوند ادامه داد: امسال بسیار سال حساسی برای استان است.‌برای خروج از بحران بیکاری، چاره ای نداریم جر اینکه‌روزهای جمعه هم پیگیر موضوع اشتغال باشیم.

وي بيان داشت: تثبیت اشتغال و رونق تولید، برنامه ریزی برای حمایت از کالای ایرانی در راستای جلوگیری از ریزش اشتغال، محور فعالیت های ما در تلاش برای رفع بیکاری است.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: برنامه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری و کاهش نرخ بیکاری در استان است. مردم مشارکت جدی داشته باشند.

مهندس بازوند افزود: ایجاد اشتغال در احیای بافت های فرسوده و‌ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز میتواند در کاهش نرخ بیکاری تاثیر چشمگیری داشته باشد و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندا ی متولی پیگیری این موضوع است.

وي بيان داشت: بنیاد مسکن گزارش ایجاد اشتغال در روند بازسازی مناطق زلزله زده را به صورت ماهانه تدوین و ارائه نماید.

وي گفت: مردم و مسوولین باید کمک کنند که استفاده از کالای داخلی تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود. تو‌لیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات را ارتقا دهند. ادارات کل استان مطلقا کالای خارجی نخرند و ترحیحا از کالاهای تولیدشده داخل استان استفاده كنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار