کد خبر: ۵۸۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 09 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آئین شروع سال کاری جدید گفت: اهتمام و مشارکت جدی در تحقق شعار سال در حوزه ماموریت و مسئوليت اين شرکت، در سرلوحه ي برنامه ها قرارداشته و طرح ريزي و اجرايي مي شود.
مهندس سیدمحمد موسوی زاده تصریح کرد : اقدام برنامه ای و هدف دار و بهبود و ارتقای شاخص های عملکردی در زمينه وصول مطالبات ، کاهش تلفات انرژي الکتريکي ، مديريت بهينه مصرف ، ارزيابي  فني و اقتصادي طرح ها، بهبود نرخ زمان خاموشي و انرژي تامين نشده ، توجه به منابع انساني در حوزه هاي انگيزش ، آموزش و ايمني و کاهش قيمت تمام شده ، از جمله اهداف و برنامه هاي سال جاري به شمار مي روند.
وی اضافه کرد : بهره گیری از تجهیزات و یراق آلات ساخت داخل در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق و استفاده از لوازم و کالاهاي ايراني براي مصارف اداري ، استمرار طرح تکريم مردم باسعه صدر و خوش روئي و منطبق با قوانين ، توسعه مشارکت همکاران در نظارم پيشنهادها ، مشارکت علمي و پژوهشي در مجامع ملي و بين المللي ، آموزش حين كار ، فعاليت هاي مديريت مصرف ، نظارت مستمر بر حسن عملكرد واحدها ، شناسائي و رفع كانون هاي خطر آفرين در شبكه، استمرار رزمايش هاي خدمت متعالي، سرعت در ارئه خدمات و افزايش كيفيت و توسعه ارائه خدمات غيرحضوري از جمله پذيرش انشعاب و تكميل ميز خدمت ، از ديگر شاخص هايي هستند كه تحقق آنها مورد انتظار است.
وی با بیان این که امسال به لحاظ مدیریت مصرف برق ، یک سال ویژه است و صرفه جوئي منطقي يک موضوع جدي محسوب مي شود افزود : انتقال مسئوليت فردي به ديگران و استفاده از فرصت هاي صرفه جوئي ، از عوامل موثر در مديريت بهينه مصرف به شمار مي رود.
وی اظهار داشت : کاهش پیک بار بخش روشنائی معابر ، رفع اتصالات سست، تقلیل تلفات به میزان دو هزار و ۶۴ کیلووات و اجرای ۱۹ رزمايش خدمت متعالي براي اصلاح و بهسازي شبکه ها ، از اقدامات حوزه بهره برداري و ديسپاچينگ است که مي بايد در سال جاري نيز استمرار داشته باشد .
وی با عنوان این که عملیات کنترل و نظارت بر چهار هزار و ۵۸۸ فقره ردیف کنترل پروژه با مبلغ ۳۷۵ میلیارد و ۴۲۵ میليون ريال جزء فعاليت هاي شاخص معاونت برنامه ريزي شرکت است يادآور شد: تهيه سه هزار و ۲۷۸ فقره طرح شامل ۲۰۲ کيلومتر شبکه توزيع برق و افزايش ظرفيت ۲۸ هزار و ۹۱۵ کيلوولت آمپر پست هاي هوائي و زميني ، از ديگر اقدامات برجسته است .
وی خاطر نشان کرد : صدور هفت هزار و ۶۰۰ فقره اسناد حسابداری ، کنترل، رسیدگی ، تائید و ارائه به حسابرسان و ممیزان امور مالیاتي و ماليات بر ارزش افزوده و برگزاري ۴۰ مورد مناقصه و پنج مزايده ، از جمله برنامه هائي است که در حوزه مالي و پشتيباني به اجرا درآمده است .
وی با ابراز این که در بخش منابع انسانی و سلامت کارکنان اقدامات ارزنده ای صورت گرفته بیان داشت :در طی سال قبل، بالغ بر ۳۰ هزار نفر ساعت دوره های آموزشي ويژه همکاران برگزار شده است .
مهندس موسوی زاده به تهیه ، صدور و چاپ دو میلیون و ۳۴ هزار صورت حساب عادی و دیماندی ويژه مشترکان برق استان اشاره کرد و گفت : تست و بازرسي ۱۱۴ هزار و ۱۵۰ مورد لوازم اندازه گيري مشترکين نيز عملياتي گرديده است .
وی با تاکید بر این که در زمینه حفظ و ارتقای سلامت اداری در مجموعه شرکت ، اقدامات ارزشمندی انجام شده افزود: با پيگيري و هماهنگي با مراجع انتظامي جهت مقابله با سارقان شبکه ، ۳۳ نفر از سارقين سيم و کابل و تجهيزات برقي در استان دستگير شده اند.
وی همچنین در بخش پایانی ، ضمن تاکید بر مدیریت خلق منبع در حوزه هاي مختلف ، از تلاش و زحمات بي وقفه مجموعه مديريت و کارکنان ساعي و خدوم شرکت توزيع برق استان قدرداني نموده و از حُسن  همکاري پيمانکاران و شرکت هاي نظارت و تامين نيرو نيز تقدير كرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار