مديركل سياسي و انتخابات استانداري يزد:
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به ظرفيت‌هاي غني سياسي و اجتماعي استان يزد بر برنامه‌ريزي در مسير تقويت گفت و گوي سياسي با محوريت اميد آفريني، وفاق اجتماعي و انسجام ملي تاكيد كرد .
کد خبر: ۵۸۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 09 April 2018

«عباس حيدري» در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح ابعاد مختلف بخشنامه مربوط به ضرورت تحقق منشور گفت‌وگوي سياسي که از سوي وزير كشور ابلاغ شده است،‌ اظهار کرد: اقتضاي مردم سالاري در نظام جمهوري اسلامي ايران، آن است كه سازو كارهاي مديريتي در كليه حوزه‌ها به گونه‌اي سامان يابد تا امكان مشاركت حداكثري ملت در اداره كشور فراهم شود .

وی افزود: فصل سوم قانون اساسي و قانون نحوه فعاليت احزاب و گروه هاي سياسي بر اين امر تاكيد ورزيده و پشتوانه قانوني آن نيز پيش بيني شده است،

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد گفت: از جنبه ديگر ابلاغ حقوق شهروندي از سوي رئيس جمهور محترم گواهي بر عزم جدي دولت يازدهم و دوازدهم در به رسميت شناختن تكثر و تنوع در انديشه و عمل سياسي و استفاده از تمام ظرفيت هاي محلي، منطقه اي و ملي براي توسعه و ارائه الگويي ممتاز از مردم سالاري ديني مي باشد .

حیدری تصریح کرد: باتوجه به تحولات چشم گير در جامعه ايران و پايان دهه چهارم انقلاب اسلامي و احساس نياز بيش از پيش به نهاديه شدن فرهنگ گفت و گو به ويژه در بين جريان ها، تشكل ها و سلايق سياسي مختلف تقويت زمينه هاي گفتمان و هم انديشي ضرورت دارد .

این مقام مسئول ادامه داد: تقويت خانه احزاب و تشكل هاي دانشجويي، رفع موانع فعاليت احزاب و تشكل هاي سياسي و صنفي، تقويت زمينه هاي ارتباط با رسانه ها در تمام سطوح سياسي و مديريتي، تقويت گفت و گوي سازنده ميان جريان هاي مختلف سياسي و نهادينه سازي انتقاد موثر و اخلاق مدار از رويكردهاي استان يزد در تحقق اين امر است .

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در پايان با اشاره به ظرفيت ها و علايق غني و مختلف سياسي و اجتماعي در استان گفت: با شناسايي هر چه بيشتر اين توانمندي ها و تكيه بر مشاركت فعالان سياسي و اجتماعي اميد است رويش هاي چشم گير و اثر گذاري را براي رشد مناسب گفت و گوي سياسي در استان شاهد باشيم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار