کد خبر: ۵۹۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰ 21 April 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام(ره) سمنان بابیان اینکه بد عهدی آمریکا در برجام به همه کشورهای دنیا ثابت شد، ابراز داشت: طبق شنیده‌ها آمریکا قصد خروج از برجام را دارد که در پاسخ به این اقدام آمریکا باید گفت بود و نبود آن‌ها در برجام هیچ نفعی برای ایران ندارد.
وی افزود: حمله سه کشور آمریکا، فرانسه و آلمان به خاک سوریه برگ دیگری از جنایات تصمیات غرب در کشورهای مسلمان را رقم زد کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند چطور می‌توانند امروز سایه جنگ را در خاورمیانه پهن و از تروریست حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه خلق داعش و ایجاد جزیره امن برای اسرائیل از جمله توطئه‌های آمریکا و متحدانش است، ابراز داشت: آمریکا با ایجاد جنگ در عراق و سوریه به دنبال سلطه گری و اعمال نفوذ در کشورهای مسلمان است که خوشبختانه باوجود نیروهای ارزشی و مدافعان حرم داعش از این سرزمین‌ها به عقب رانده شد و دشمن این بار نیز ناکام ماند.
شاهچراغی بابیان اینکه هر زمان که مردم با نیروهای مسلح متحد و یکپارچه شدند توطئه‌های دشمن خنثی شد، تصریح کرد: امنیت امروز کشور را در مزرها مدیون جان‌فشانی افراد مومن و انقلابی هستیم که با حضور به موقع خود در همه عرصه هیا مختلف دسیسه های دشمن را خنثی کردند.
وی افزود: اگر امروز در ایران با آرامش و آسایش زندگی می کنیم آرن را مدیون جانبازان و ایثارگرانی هستیم که دلاورانه اجازه ندادند احدی یک وجب از خاک کشور را در اختیار خود قرار دهد و نه تنها در روز پاسدار و روز جانباز بلکه در تمام لحظه‌ها باید قدردان آن‌ها باشیم و زحماتشان را ارج نهیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار